ایجاد شهر زنده و پویا در گرو توجه به توان معلمان است

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اگر ما خواهان شهری زنده و پویا بوده و خواهان بالا رفتن سطح فرهنگ و ادب و اخلاق بین مردم شهر هستیم راهی جز یاری گرفتن از معلمان نداریم.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علیرضا نصر در آیین گرامیداشت مقام معلم در حضور فرهنگیان و مدیران شهری اظهار کرد: در سال‌هایی که در آموزش و پرورش بودم همواره یکی از آرزوهایمان این بود که برای یک مرتبه هم که شده مدیر یا سازمانی به غیر از مدیر و سازمان آموزش و پرورش برای معلمان مراسم برگزار کند. این آرزویی بود که سال گذشته و امسال برآورده شد و معلمان مورد تکریم شهردار و اعضای شورای شهر قرار گرفتند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان دلیل توسعه یافتگی کشورهای توسعه یافته را توجه به معلمان ذکر کرد و افزود: امیدواریم تکریم و توجه به معلمان در  ایران نیز بیشتر اتفاق بیفتد و با پذیرفتن نقش معلمان به عنوان موتور محرک جامعه راه را برای توسعه ایران باز کنیم.

اقدام شهردار اصفهان در تکریم از معلمان شایسته تقدیر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز ضمن گرامیداشت روز معلم اظهار کرد: اقدام ارزشمند شهردار اصفهان در تکریم معلم، احترام به مقام والای او، احترام به آموزش و پرورش و احترام به علم است. من به نمایندگی از ۵۳ هزار فرهنگی شاغل و ۶۰ هزار فرهنگی بازنشسته استان از شهردار اصفهان و اعضای شورای شهر که در برپایی این مراسم نقش داشتند تشکر می کنم.

محمد اعتدادی تصریح کرد: اعتبارات آموزش و پرورش اعتبارات ملی است اما اتفاق جالب در استان اصفهان حضور دکتر رضایی استاندار اصفهان به صورت تمام قد در میدان آموزش و پرورش است. استاندار اصفهان به خوبی پیگیر مطالبات فرهنگیان بوده و مکاتبات زیادی نیز با مسئولین دولتی داشته است.

در پایان این مراسم شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان و مدیران شهری از معلمان و فرهنگیان حاضر در مراسم تجلیل کردند.

کد خبر 375023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.