پرسپولیس تمرکز خود را روی بازی‌های آینده‌اش بگذارد

صحبت‌های بازیکن ماشین سازی در پایان بازی مقابل سپاهان موجب شد تا تیم فوتبال پرسپولیس از او به فدراسیون فوتبال شکایت کند و همین مسئله با واکنش مدیرعامل باشگاه ماشین سازی همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدار چند شب گذشته سپاهان در مقابل ماشین سازی که در نقش جهان برگزار شد، حاشیه‌های زیادی را به خود اختصاص داد. در یکی از این حواشی فرید بهزادی کریمی پس از پایان بازی مطالبی را بیان کرد که به مزاج پرسپولیسی‌ها خوش نیامد و امور حقوقی پرسپولیس برای احقاق حقوقش دست به کار شد؛ او در مصاحبه خود گفته بود که مردم تبریز دوست ندارند پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شود.

 مصاحبه‌ای که کار دست بازیکن ماشین سازی داد!

واحد حقوقی باشگاه پرسپولیس با تنظیم دادخواست، خواهان رسیدگی کمیته انضباطی فدراسیون به اظهارات بازیکن ماشین‌سازی مبنی بر علاقه به قهرمانی سپاهان و تنش‌های پیش آمده در این رابطه شد.

در این دادخواست از مراجع مسئول فدراسیون فوتبال در امور انضباطی برگزاری پاک رقابت‌های لیگ برتر خواسته شده که علاوه بر رسیدگی به ادعاهای مطرح شده از سوی بازیکن ماشین‌سازی، تردیدهای پیش آمده را بر اساس اصول رقابت جوانمردانه و مساوات تا حصول نتیجه قطعی مورد پیگیری دقیق قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

مردم تبریز راضی به قهرمانی پرسپولیس نیستند

پرسپولیس تمرکز خود را روی بازی‌های آینده‌اش بگذارد

این پایان داستان نبود و هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در مصاحبه‌ای که روز گذشته با یکی از رسانه‌ها داشت گفت "من نمی‌دانم بالاخره ما برای تراکتورسازی بازی می‌کنیم یا برای سپاهان؟ به نظر من استرس زیاد رقابت‌ها در بالای جدول باعث شده تا اظهارات انسجام‌ یافته نباشند. من مصاحبه کریمی را خواندم. او چیز خاصی نگفته که شایسته شکایت باشد و درواقع نظر برخی هواداران را منعکس کرده است که ربطی به باشگاه پیدا نمی‌کند. به نظر من بهتر است تمرکز باشگاه پرسپولیس روی مسابقات آینده خودش باشد؛ همانطور که تمام تیم‌ها همین کار را انجام می‌دهند."

کد خبر 375021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.