برنامه‌های ماه رمضان در خدمت گردشگری شبانه

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ماه رمضان می‌توان با نگاه به ارتقای روحیه معنوی در شهر، گسترش نشاط اجتماعی همراه با حفظ آداب و سنت‌های این ماه را نیز مورد توجه قرار داد و از آن در جهت تقویت گردشگری شبانه در شهر استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: بخش زیادی از خواسته‌های مردمی مبنی بر ساماندهی وضوخانه‌ها و نمازخانه‌های شهر بوده که لازم است شهرداری به خصوص در پارک‌ها بر این مسئله نظارت داشته و وسایل مورد نیاز و بهترین خدمات را برای متقاضیان فراهم کند. 

وی افزود: می‌توان با نگاه به ارتقای روحیه معنوی در شهر، گسترش نشاط اجتماعی همراه با حفظ آداب و سنت‌های این ماه را نیز مورد توجه قرار داد و از آن در جهت تقویت گردشگری شبانه در شهر استفاده کرد.

رییس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی شهرداری اصفهان به مناسبت‌های مختلف باید به دور از باز تولید کلیشه‌های جنسیتی برگزار شود، تصریح کرد: نباید به زنان به نام طنز توهین شود و از شهرداری انتظار می‌رود مقابله با هرگونه بی عدالتی و ارتقای هنر نمایش و طنز را در تمام برنامه‌های خود در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه سیاست شورای شهر از ابتدا حمایت از گروه‌های مختلف مردم بوده، خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی شهرداری می‌تواند سبب رونق هنر تئاتر در شهر شده و بستری برای حمایت از گروه‌های نمایشی باشد که با سختی بسیار چراغ هنر اصفهان را روشن نگه داشته‌اند.

کد خبر 375020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.