اتفاقات امروز فوتبال نتیجه سوء تدبیری است/ لزوم نامگذاری معلم بر یکی از معابر اصفهان

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اتفاقات ناگوار این روزهای فوتبال ایران به هیچ عنوان قابل دفاع نبوده و هیچ‌کس نمی‌تواند در صدد کمرنگ کردن نقش خود در بروز آن باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت هفته معلم و قدردانی از تلاش‌های فعالان عرصه تعلیم و تعلم اظهار کرد: آموزش و پرورش باید از غفلت کردن در توجه به معلمان به عنوان سکانداران نظام تعلیم و تربیت و قشری تاثیرگذار بر آینده نجات یابد.

وی با بیان اینکه اگر به نیازهای معلمان توجه نشود آینده زیانباری در انتظار کشور خواهد بود افزود: در این روزها شان، حرمت و قداست معلمان خدشه دار شده و انگیزه آنان به شدت تنزل یافته است؛ زمان آن رسیده که از شعارهای تکراری درباره این قشر پرهیز کنیم و در جهت اعتلای ایران اسلامی و سعادتمندی دانش‌آموزان در هر جایگاهی که هستیم دست به تکریم معلمان بزنیم.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: لازم است شورای نامگذاری مکانی درخور را به نام معلم نامگذاری کند تا بدین سبب دین خود را در قبال این قشر ادا کند.

وی از شهرداری اصفهان برای نگاه ویژه به معلمان و برگزاری برنامه‌های ویژه روز معلم و روز کارگر تقدیر کرد و ادامه داد: دعوت شهرداری از ۳۰ هزار کارگر در پنج شب متوالی با برگزاری برنامه‌هایی در شان آنان و خانواده هایشان قابل ستایش بوده و امید است روز به روز این اقدامات افزایش پیدا کند.

نصر اصفهانی تصریح کرد: اتفاقات ناگوار در فوتبال ایران به ویژه آنچه در ورزشگاه آزادی پس از بازی سپاهان و پرسپولیس و قبلتر از آن در بازی ذوب‌آهن و پرسپولیس در فولادشهر رخ داد نتیجه سوء تدبیر و نبود برنامه‌ریزی مناسب تصمیم‌گیران است.

وی با بیان اینکه این اتفاقات به هیچ عنوان قابل دفاع نبوده و هیچ‌کس نمی‌تواند در صدد کمرنگ کردن نقش خود در بروز آن باشد اضافه کرد: شاهد صحنه‌های زننده‌ای در این رابطه بودم که می‌تواند هشداری برای دست‌اندرکاران باشد تا با نظارت بر فروش بلیت به اندازه ظرفیت و نحوه چینش هواداران ؛هم‌چنین برخورد مناسب با آنان و استفاده از ظرفیت‌های موجود درصدد مقابله با این اتفاقات در آینده برآیند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با یادآور شدن اینکه هواداران در فولادشهر بلیت به دست پشت درهای ورزشگاه نگه داشته شده و نسبت به آنان توهین شد تاکید کرد: با وجود تمام غفلت‌های گذشته یقین دارم با تدبیر مناسب در آینده شاهد این صحنه‌ها نخواهیم بود؛ لازم است طرفداران اصفهانی نیز اجازه سوء استفاده به افراد فرصت طلب که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند را ندهند.

وی اظهار کرد: امیدوارم با تدابیر مسئولان، ارزاق مورد نیاز مردم به نحو مناسبی تامین شده و خیریه‌های شهر نیز برای حمایت از محرومان و گسترانیدن سفره‌ها به دور از هرگونه اسراف و تبذیر همچون گذشته از تمام توان خود استفاده کنند.

نصر اصفهانی با درخواست از شهرداری برای اقدام نسبت به توزیع بن‌های متناسب این ماه برای کارکنان خود ادامه داد: هر سال معاونت فرهنگی ورزشی مردم را مهمان برنامه‌های خود می‌کند که امیدوارم امسال نیز ادامه یافته و استقبال ورزش دوستان از دو برنامه "مولای عرشیان" و "بانوی قدسیان"به نحوه مطلوبی مدیریت شده و نشاط آنان مضاعف شود.

وی اضافه کرد: همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی نسبت به تامین اتوبوس مورد نیاز در محلاتی که قصد حضور در برنامه‌های معنوی گلستان شهدا را دارند اقدامات لازم را انجام دهد.

کد خبر 375017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.