۱۵۳ نفر در ۶۸ حادثه آسیب دیدند

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: ۷۴ تیم نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر اصفهان در ۶۸ مورد حوادث هفته گذشته به ۱۵۳ آسیب دیده امدادرسانی کردند.

محمد محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث جاده‌ای هفته گذشته اظهار کرد: از تاریخ هفتم تا ۱۳ اردیبهشت ماه امسال تعداد ۶۸ مورد حادثه گزارش شده است که حوادث جاده‌ای ۲۹ مورد، خدمات حضوری ۱۲ مورد، ساحلی دو مورد و رانش زمین یک مورد، سیل و آب گرفتگی یک مورد، شهری ۱۷ مورد و صنعتی و کارگاهی پنج مورد و کوهستان یک مورد گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تعداد کل آسیب دیدگان در طی هفته گذشته ۱۵۳  نفر بودند افزود: تعداد کل نجات یافتگان ۶۳ نفر بودند که  کارهای خدمات اولیه برای آنها انجام شد و از این تعداد ۴۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند و برای ۱۷ نیز خدمات درمانی سرپایی انجام گرفت.

معاون جستجو و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان با بیان اینکه اسکان اضطرای به دلیل نقص فنی خودرو برای دو نفر انجام گرفت گفت: ۷۴ تیم تعداد کل تیم عملیاتی اعزام شده در امدادرسانی به آسیب دیدگان در حوادث هفته گذشته بودند که ۲۰۸ نفر نیروی عملیاتی در خدمات امداد و نجات حضور داشتند.

وی با ذکر این که در طی هفته قبل سه مورد هم رهاسازی از خودروها در عملیات جاده‌ای به وسیله نجاتگران جمعیت هلال احمر اصفهان صورت گرفت گفت: همچنین هفته گذشته در بخش پاسخگویی به حوادث راه آهن یک مانور با همکاری راه آهن استان انجام شد.

کد خبر 375015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.