۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳
توزیع محموله شکر در شهرضا

شهرضا - رییس اتاق اصناف شهرضا از توزیع محموله ۴۰ تنی شکر در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم سبزواری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با اشاره به نایاب شدن شکر و افزایش بهای این کالا در بازار این شهرستان، اظهار کرد: گرانی و نایاب شدن این کالا در بازار شهرضا متأثر از نوسانات قیمت آن در کشور است.

وی ادامه داد: گشت و بازرسی اتاق اصناف و به همراه سایر دستگاه‌های متولی نظارت بر فعالیت اصناف ادامه دارد و با موارد تخلف برخورد قانونی می‌شود، البته اکثریت قریب به اتفاق کسبه شهرضا منصف و با ایمان هستند.

رییس اتاق اصناف شهرضا یادآور شد: پیش از این، محوله ۴۰ تنی شکر برای توزیع در بازار شهرستان خریداری شد، اما به اتاق اصناف شهرستان اعلام شد که سایت تهران بسته شده و امکان تحویل این محموله وجود ندارد و متعاقب آن وجوه پرداختی برای این‌منظور مسترد شد.

سبزواری از خرید محموله جدید شکر خبر داد و افزود: این محموله به وزن ۱۱۰ تن خریداری شده و عوامل اتاق اصناف و اتحادیه‌های ذیربط برای تحویل گرفتن آن به اصفهان مراجعه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: ۴۰ تن از این محموله بین قنادی‌ها، شیرینی‌پزها، بستنی‌فروشی‌ها و کارگاه‌های تولید زولبیا، ۲۰ تن بین اتحادیه‌های صنفی برای توزیع بین مردم، ۱۰ تن در مناطق روستایی و مابقی از طریق فروشگاه‌های بزرگ توزیع می‌شود.

رییس اتاق اصناف شهرضا گفت: این سهمیه شکر از قرار هرکیلو سه هزار و ۴۰۰ تومان بین شهروندان توزیع می‌شود.

کد خبر 375012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.