۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
هوا ۳ درجه گرمتر می شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی نسبتا پایدار بر روی استان طی دو روز آینده گفت: امروز برای بیشتر مناطق استان گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

فاطمه زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتا پایدار طی دو روز آینده بر روی استان است اظهار کرد: بر این اساس بعد از ظهر امروز برای بیشتر مناطق استان گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود اما روز دوشنبه از شدت وزش باد کاسته می شود.

 وی با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده سه درجه افزایش خواهد داشت افزود: بیشینه دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات ۲۸ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما فردا صبح ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: بر این اساس چوپانان با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌رین و بویین و میاندشت با دمای هفت درجه سانتیگراد بالای صفر خنکترین مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

سیدان با اشاره به اینکه ناپایداری های جوی روز گذشته به‌صورت وزش باد نسبتا شدید تا شدید در برخی مناطق استان بوده است گفت: بیشترین وزش باد از شهرستان اردستان با سرعت ۸۶ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است همچنین در کلانشهر اصفهان نیز روز گذشته سرعت وزش باد ۵۸ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی افزود: طی دیروز با گذر موج ناپایدار ضعیف در برخی مناطق استان از جمله چادگان، برزوک، سمیرم و بویین و میاندشت بارش های پراکنده زیر یک میلی‌متر گزارش شده است.

کد خبر 375011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.