پردرآمدترین‌های هالیوود به همراه رکورشکنی جدید انتقامجویان

هر هفته یکشنبه‌ها می‌توانید مهمترین اخبار فرهنگ و هنر جهان را در ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته کمپانی های بزرگ سینمای آمریکا داغترین اخبار فرهنگ و هنر را به خود اختصاص دادند همچنین نامزدهای جایزه تئاتر تونی نیز اعلام شدند. در ادامه مشروح جزییات این اخبار را خواهید خواند.

"هشت نفرت انگیز" سریال خواهد شد: هفته گذشته کمپانی فیلم سازی نتفلیکس اعلام کرد که سریالی چهار قسمتی از فیلم سینمایی معروف "هشت نفرت انگیز" به کارگردانی کویینتین تارانتینو و با تهیه کنندگی این شبکه ساخته خواهد شد؛ همچنین هفته گذشته فیلم جدید این کارگردان یعنی "روزی روزگاری در هالیوود" سرانجام به جشنواره کن رسید.

معرفی بازیگران پردرآمد هالیوود: پر درآمد ترین بازیگران سال۲۰۱۹ در هفته گذشته اعلام شدند که در میان آنان "رایان رینولدز" برای فیلم " شش زیر زمین" با مبلغ دستمزد ۲۷ میلیون دلار پر درآمد ترین بازیگر مرد و "امیلی بلانت" با دستمزد ۱۳ میلیون دلار برای قسمت دوم فیلم "یک مکان ساکت" پر درآمد ترین بازیگر زن شناخته شدند.

اعلام نامزدهای جشنواره تونی: جشنواره تئاتر تونی که همپای جایزه اسکار برای تئاتر محسوب می‌شود در هفته گذشته نامزد های خود را معرفی کرد که صدر نشین این نامزد ها، تئاتر موزیکال "هادستون" با نامزدی در ۱۴ شاخه مختلف است.

جشنواره کن داوران خود را معرفی کرد: داوران بخش رقابتی جشنواره کن نیز در هفته گذشته معرفی شدند که از میان آنان می‌توان به "ال فانینگ" بازیگر بیست و یک ساله آمریکایی و یوروگوس لانتیموس کارگردان فیلم هایی چون "سوگلی" اشاره کرد. سرپرست داوران این بخش جشنواره بر عهده کارگردان مکزیکی " آلخاندرو گونزالس" است.

انتقامجویان یک میلیاردی شد: قسمت آخر سری فیلم های انتقام جویان با عنوان "انتقامجویان: پایان بازی" که جمعه گذشته اکران خود را آغاز کرد با فروش حدود چهارصد میلیون دلاری در آمریکا و مجموع فروش هفتصد میلیون دلار در سینمای جهان رکورد قبلی خودش را در فروش افتتاحیه شکست و در صدر جدول فروش سینمایی قرار گرفت. این درحالی است که فروش اکشن قهرمانی "کاپیتان مارول" باز هم به بالای جدول رسید و رده دوم باکس آفیس را به خود اختصاص داد.

کد خبر 375003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.