برگزاری نخستین رویداد بلاکچین و کاربرد آن در کسب‌وکارهای شهری

مدیرکل آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد گفت: نخستین رویداد بلاک چین و کاربرد آن در کسب و کارهای شهری به همت معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد فردا پانزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمد مهدی کریمی با اشاره به برگزاری نخستین رویداد بلاک چین در مشهد مقدس، اظهار کرد: بلاک چین یکی از فناوری‌های جدید بوده که کاربردهای مختلفی در نظام اقتصادی، تبادلات مالی و سایر زمینه‌ها داشته و نوعی سیستم جدید برای نگهداری اطلاعات و فایل‌های مورد نیاز کاربران به شمار می‌رود.

وی افزود: این فناوری می‌تواند کاربردهای وسیعی در کسب‌وکارها و زمینه‌های مختلف داشته باشد اما واقعیت آن است که هنوز کمتر شناخته شده و ابهامات زیادی در خصوص این فناوری و نحوه کاربرد آن وجود دارد.

مدیرکل آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی شهرداری مشهد گفت: نخستین رویداد "بلاک چین و آینده کسب و کارها" در راستای این خلا اطلاعاتی، به همت مرکز نوآوری شهری شهرداری مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و با حمایت‌های معنوی شتابدهنده فینووا و انجمن بلاک چین ایران شاخه مشهد، در روز ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری در محل تالار شورای اسلامی شهر برگزار خواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: این رویداد به دنبال آن است که زمینه آشنایی کسب و کارها، متخصصان حوزه فین تک، اساتید و دانشجویان و علاقمندان مختلف را با فناوری بلاک چین فراهم سازد و متخصصان و اساتید خبره در این زمینه به ارائه تجربیات، دانش فنی و تجربی خود در این زمینه می‌پردازند تا این تکنولوژی کمتر شناخته شده را به شرکت کنندگان و افراد علاقمند، انتقال دهند.

وی بیان کرد: سخنرانان این مراسم امیر ناظمی، معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات کشور، میرسهیل نیکزاد، بنیانگذار خانه بیت کوین و عضو انجمن بلاک چین ایران، مجید وفایی جهان، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد مشهد، مهدی انجیدنی، بنیانگذار پیام رسان گپ، رضا قربانی، بنیان‌گذار شبکه راه پرداخت و سردبیر نشریه عصر تراکنش، فرزانه علیزاده مشاور تامین مالی و سرمایه‌گذاری و تحلیل‌گر گزارش‌های شاپرک خواهند بود.

کد خبر 374951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.