می‌خواهیم به جایگاه تک رقمی در پاراالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دست یابیم

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: در مسابقات پارالمپیک ریو توانستیم جایگاه ۱۵ را به دست آوریم اما می‌خواهیم در ۲۰۲۰ به جایگاه هفتم یا هشتم برسیم که این امر با حمایت همگان و تلاش ورزشکاران میسر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  حمید علی صمیمی امروز _شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه_ در مراسم پاسداشت افتخار آفرینی ورزشکاران جانباز و معلول استان اصفهان در سال ۹۷، اظهار کرد: اصفهان در رشته ورزشی جانبازان و معلولان یکی از بهترین‌ها در سطح کشور است. می‌خواهیم در سطح جهان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم؛ ورزشکاران ایرانی در رقابتی‌هایی که شرکت کردند، پرچم ایران را بالا بردند.

وی با بیان اینکه این نخبه‌های ورزشی با شرایط خاص کشور به نظام و شادی مردم کمک کردند، افزود: این افراد تمام سختی‌ها را به جان می‌خرند تا دل مردم را شاد کنند؛ ورزشکاران جانباز و معلول قبل از شروع رقابت‌های بین‌المللی، حدود شش یا هفت ماه به صورت متناوب در اردوهای ملی شرکت می‌کنند تا خودشان را برای رقابت‌های مهم آماده کنند.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین با بیان اینکه در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا توانستیم رتبه سوم را کسب کنیم، افزود: تا روز آخر در جایگاه دوم قرار داشتیم؛ باید در سال‌های آینده در این رقابت‌ها جایگاه بهتری را کسب کنیم. مردم در مشکلات زیادی قرار دارند و زمانی که موفقیت کاروان‌های ورزشی ایران را در سطح مسابقات جهانی می‌بینند خوشحال می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از ورزش قهرمانی روح پهلوانی است، باید این ورزشکاران افرادی که امید به زندگی ندارند را به سوی ورزش سوق دهند و از آن‌ها حمایت کنند تا مثل خود آن‌ها به موفقیت دست یابند.

وی با بیان اینکه هدف فدراسیون جانبازان و معلولان تک رقمی کردن رتبه ایران در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است، افزود: در مسابقات پارالمپیک ریو توانستیم جایگاه ۱۵ را به دست آوریم اما می‌خواهیم در ۲۰۲۰ به جایگاه هفتم یا هشتم برسیم که این امر با حمایت همگان و تلاش ورزشکاران میسر خواهد شد.

کد خبر 374944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.