عملیات اجرایی پروژه باریافت سرد محور اردستان- نایین آغاز شد

عملیات اجرایی پروژه باریافت سرد محور اردستان- نایین با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال با حضور معاون استاندار اصفهان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان و جمعی از مسئولین شهرستان های اردستان و نایین آغاز شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، حجت الله غلامی در آیین آغاز پروژه بازیافت سرد محور اردستان- نایین، اظهار کرد: جاده اردستان به نایین یکی از محورهای پرتردد و مهم در استان به‌شمار می‌رود و نقش مهمی در حمل ونقل جاده ای کشور ایفا می‌کند لذا توجه به بهسازی روکش آسفالت آن ضروری است.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان نیز با تشریح جزییات این پروژه، گفت: با توجه به اهمیت مدیریت منابع، زیرساخت‌های کشور و همچنین کاهش هزینه‌ها و حفاظت از محیط زیست، پروژه بازیافت سرد آسفالت برای اولین بار در استان اصفهان اجرا می‌شود.

فرزاد دادخواه حفظ منابع طبیعی به دلیل استفاده مجدد از مصالح موجود، کاهش مخارج بهره برداری و نگهداری راه، صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش و جلوگیری از آلودگی محیط زیست، افزایش کیفیت روسازی بدون افزایش ضخامت را از جمله مزیت‌های بازیافت آسفالت سرد عنوان کرد.

کد خبر 374940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.