استفاده از اتوبوس‌های جدید در مناطق کم‌برخوردار

شهردار همدان گفت: با افزودن ٩ دستگاه اتوبوس دیگر تا پایان اردیبهشت ماه، ١٧ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده می‌شود که سعی می‌کنیم از این اتوبوس‌ها در تمام نقاط شهر استفاده شود.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی ظهر روز گذشته (جمعه) در مراسم رونمایی از اتوبوس‌های جدید معاونت اتوبوسرانی شهرداری، اظهار کرد: از ۱۷ دستگاه اتوبوس خریداری شده، هشت دستگاه رونمایی و ٩ دستگاه دیگر نیز تا پایان اردیبهشت ماه به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.

وی با بیان اینکه تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، افزود: این اقدام در جهت تقویت اتوبوس‌های درون شهری و به روزرسانی خدمات حمل و نقل عمومی به شهروندان همدانی صورت گرفته است.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: در کنار اقدامات دیگری که برای رضایتمندی شهروندان انجام می‌گیرد، به روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در حوزه تاکسیرانی و اتوبوسرانی به صورت جدی پیگیری می‌شود تا شاهد افزایش سطح کمی و کیفی خدمات‌رسانی به مردم باشیم.

صوفی با بیان اینکه تلاش می‌شود از این اتوبوس‌های جدید در تمام خطوط شهر به ویژه مناطق کم‌برخوردار شهر و نقاط پرجمعیت استفاده شود، گفت: این اتوبوس‌ها از محل اعتبارات شهرداری همدان خریداری شده است.      

کد خبر 374916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.