علی رغم رای مجلس، فعالانه در انتخابات شرکت می کنیم

دبیرکل مجمع زنان اصلاح‌طلب گفت: متأسفانه با رفتار برخی نمایندگان مجلس در رأی ندادن به بندی در قانون انتخابات مبنی بر اختصاص یک ششم لیست‌های انتخاباتی به زنان، مواجه هستیم؛ این موضوع سبب نمی‌شود که تلاش خود را در این زمینه تضعیف کنیم، بلکه احساس می‌کنیم نیاز به فعالیت بیشتر داریم.

به گزارش ایمنا، زهرا شجاعی در تشریح تصمیمات مجمع زنان اصلاح طلب برای ورود به انتخابات مجلس، اظهار کرد: مجمع زنان اصلاح طلب براساس مرامنامه اش و در چارچوب دیدگاه اصلاح طلبی به فعالیت سیاسی خود ادامه می‌دهد. البته هدف اصلی مجمع توانمندسازی، آموزش و کادرسازی است و در مراحل انتخابات و ورود به قدرت براساس اصل شایسته سالاری و در چارچوب تصمیمات شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان عمل خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر به این دلیل که مجمع زنان اصلاح طلب عضو شورای عالی سیاستگذاری است، دیدگاه‌های خود را در آنجا مطرح می‌کند و سیاست‌هایش در زمینه تحقق سهمیه ۳۰ درصدی زنان از لیست انتخاباتی و حضور بانوان شایسته در جایگاه تصمیم‌گیری را پیگیری می‌کند.

دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب در گفت‌وگو با ایسنا تاکید کرد: شورای عالی سیاستگذاری احزاب زنان اصلاح طلب نیز که از دی ماه سال گذشته تشکیل شده است، به دنبال شناسایی نیروهاست و در انتخابات هم فعال خواهد بود.

شجاعی تاکید کرد: متأسفانه با رفتار برخی نمایندگان مجلس در رأی ندادن به بندی در قانون انتخابات مبنی بر اختصاص یک ششم لیست‌های انتخاباتی به زنان، مواجه هستیم؛ این موضوع سبب نمی‌شود که تلاش خود را در این زمینه تضعیف کنیم.

وی افزود: بلکه احساس می‌کنیم نیاز به فعالیت بیشتر داریم هم برای آگاه کردن مردان جامعه و هم تغییر بینش کلیت جامعه نسبت به بهره مندی از توان زنان و امیدواریم که تلاش‌ها به گونه‌ای باشد که جامعه به وضع مطلوب و به سمت عدالت جنسی و عدالت اجتماعی حرکت کند و سامان یابد.

کد خبر 374880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.