تندروی اصولگرایان پاسخگوی مشکلات کشور نیست

سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان اصفهان گفت: اصولگریان با نزدیک شدن به انتخابات سعی دارند با تشکیل یک جبهه واحد خود را از تفکرات گذشته خود مبرا کنند و از تندروی هایی که در گذشته انجام دادند و به نتیجه مطلوبی کشور دست نیافت، فاصله بگیرند.

حیدر علی حجتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تغییر رویکرد برخی از اصولگرایان اظهار کرد: اصولگریان در طی چندین سال گذشته متوجه شدند اداره کشور با این روشی که در پیش گرفتند پاسخگوی مشکلات کشور نیست و ضمن ایجاد مشکلات زیادی برای مردم، وحدت ملی را نیز از بین می برد و مردم را به گروه‌های مختلفی تقسیم می کند.

وی: افزود: در این میان برخی اصولگریانی که تندرو نبودند و در  مواقعی نیز با اصلاح طلبان همسویی داشتند، مشکلات و واقعیت های جامعه را بهتر درک کردند و متوجه شدند که تندروی ها نتایج منفی و معکوسی را در کشور به وجود آورده است؛ بنابراین به این جمع بندی رسیدند که گفتمان اصلاحات بیشتر جوابگوی  مردم و رفع معضلات کشور است.

سخنگوی شورای اصلاح طلبان استان اصفهان ادامه داد: حال اصولگریان با نزدیک شدن به انتخابات سعی دارند با تشکیل یک جبهه واحد خود را از تفکرات گذشته مبرا کنند و از تندروی‌هایی که در گذشته انجام دادند و به نتیجه مطلوبی در کشور دست نیافت، فاصله بگیرند.

حجتی افزود: این تغییر رویکرد اصولگرایان تندرو  را می‌بایست به فال نیک گرفت، زیرا  هرچه در جامعه اتحاد و همگرایی در جهت حفظ منافع ملی بیشتر باشد به سود کشور است؛ به شرطی که یک سو و خالص در این مسیر قدم بردارند  و امیدواریم که این اتحاد در کشور  اثرات مطلوبی را به همراه داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: احزاب اعتدالی نیز همیشه به گونه ای عمل کرده‌اند که بسته به شرایط هر  جناحی که مردم بیشتر نسبت به آن گرایش دارند خود را پیرو همان جناح معرفی می کنند، همانطور که در دور گذشته انتخابات شوراها و  مجلس شورای اسلامی مشاهده کردیم که احزاب اعتدالی روحیه اصلاح طلبی به خود گرفتند، اما متأسفانه در ادامه مسیر حالت واگرایی و تک روی را نسبت به اصلاحات داشتند.

کد خبر 374877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.