۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
تدبیر دولت برای افزایش امید مردم

خوانسار- معاون فرماندار خوانسار گفت: دولتمردان با همه توان برای کاستن از معضلات اقتصادی تلاش می‌کنند، اما پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند تعامل و هم‌افزایی مدیران و ارائه طرح‌هایی برای استفاده مناسب از ظرفیت کارآفرینان و خیران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، عبدالله صانعی در کارگروه فرهنگی اجتماعی این شهرستان با بیان اینکه دولت براساس اصل ۴۴ قانون اساسی دولت مکلف است که برای تسهیل سرمایه‌گذاری، تملک زمین و اخذ مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاری برنامه‌ریزی کند، تصریح کرد: در شرایط کنونی کشور باید با درک وضعیت دولت انتظارات نا به جا نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه جوان تحصیل کرده باید خلاقیت‌ و ایده‌ داشته باشد تا زمینه کار برای او فراهم شود، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در خوانسار باید بر مبنای ظرفیت و آمایش جغرافیای شهرستان باشد، البته از ظرفیت‌های فرهنگی و تولید فرهنگی شهرستان غفلت شده است.

معاون فرماندار خوانسار با بیان اینکه اگر برای بیکاران اشتغال ایجاد شود زمینه نشاط اجتماعی فراهم می‌شود،افزود:  هیئت‌های ورزشی، جوانان جمعیت هلال احمر، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و دانشگاه‌ها می‌توانند برای رونق تولید فعال شوند.

صانعی با بیان اینکه بخشی از قوانین مبهم نیاز به شفاف‌سازی دارد، یادآور شد: لازم است موانع حضور سرمایه‌گذاران برداشته و در جهت کاستن از بروکراسی اداری برای رونق تولید تلاش بیشتری انجام شود.

وی گفت: دولتمردان با همه توان برای کاستن از معضلات اقتصادی تلاش می‌کنند، اما پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند تعامل و هم‌افزایی مدیران و ارائه طرح‌هایی برای استفاده مناسب از ظرفیت کارآفرینان و خیران است.

کد خبر 374871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.