مردم تبریز راضی به قهرمانی پرسپولیس نیستند

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: مردم تبریز دوست دارند اول تیم خودشان قهرمان شود اما راضی به قهرمان شدن پرسپولیس نیستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرید کریمی پس از شکست ۲بر صفر تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جو نقش جهان خیلی خوب است که من لذت می‌برم در این جو ورزشگاه حضور داشته باشم.

وی افزود:  ما در این بازی خیلی خوب بازی کردیم اما قسمت نشد که ببریم، سپاهان از موقعیت‌هایش استفاده کرد ماهم از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و باختیم.

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با بیان اینکه فعلا برای فصل آینده تصمیمی نگرفته است، خاطر نشان کرد: دو بازی آینده باید تمام شود تا ببینیم قسمت در چیست و به کدام تیم خواهم رفت.

کریمی در خصوص داوری بازی تصریح کرد: داوری خوبی بود و صحنه خاصی اتفاق نیفتاد که بخواهیم حساس شویم.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای قهرمانی سپاهان خیلی خوب است، اظهار کرد: با بردی که امروز کسب کردند شرایط بهتری در جدول به دست آوردند، ماهم هفته دیگر با پرسپولیس بازی داریم، اگر شرایط جوری رقم بخورد که پرسپولیس امتیاز نیاورد، سپاهان به قهرمانی می‌تواند امیدوار باشد.

بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی تبریز ادامه داد: مردم تبریز دوست دارند اول تیم خودشان قهرمان شود اما راضی به قهرمان شدن پرسپولیس نیستند.

کد خبر 374869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
    4 4
    ازباختتان معلوم بود درضمن اکثرمردم ایران الخصوص یزدیها امیدوارند انشأالله پرسپولیس قهرمان شود
  • م IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    0 0
    یزدیها اگر واقعا یزدی باشند لابد تیم شهرشان را دوست دارند. خوشحال بودن با افتخارات مردم بقیه شهرها چه افتخاری دارد؟!