حسرت امتیازات از دست داده را خواهیم خورد

کاپیتان تیم سپاهان گفت: تیم ما در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آورد، اگر توپ‌هایمان در آن رقابت‌ها وارد دروازه می‌شد جایگاه مان خیلی بهتر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کیانی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: می‌دانستیم بازی سختی در مقابل تیم مهاجری داریم، به آن‌ها تبریک می‌گویم، تیم خوبی هستند که شکست دادن این تیم کار آسانی نبود.

وی افزود: در طول هفته همه اعضای تیم برای این بازی تمرین و تمرکز کامل داشتند. هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند بازی خیلی خوب و لذت بخشی را تماشا کردند.

کاپیتان تیم سپاهان با بیان اینکه حسرت امتیازاتی که از دست دادیم را  خواهیم خورد، تصریح کرد: گذشته، تمام شده است و دو بازی حساس پیش رو داریم. تیم ما در بعضی از بازی‌ها بدشانسی آورد، اگر توپ‌هایمان در آن رقابت‌ها وارد دروازه می‌شد جایگاه مان خیلی بهتر بود.

کیانی اضافه کرد: بازهم به همه اعضای تیم تبریک می‌گویم که با تمام وجود کارکردند تا دل هواداران را شاد کنند.امیدواریم دو بازی را ببریم پرسپولیس هم امتیاز نگیرد تا قهرمان شویم.

وی در رابطه با تیمی که قرار است فصل آینده در آن بازی کند، خاطرنشان کرد: من هنوز تصمیمی نگرفتم و به خاطره اینکه همیشه قراردادهایم را یک‌ساله می‌بندم آخر فصل تصمیم گیری می‌کنم. امیدوارم بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس و بازی‌های باقی مانده را برنده شویم تا بعد از آن تصمیم گیری کنم.

کد خبر 374865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.