ایجاد اشتغال، زمینه‌ساز نشاط اجتماعی

خوانسار- رییس شورای اسلامی شهرستان خوانسار گفت: این شهرستان نیاز به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بیشتری دارد تا نشاط و شادابی بیشتری در آن ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار،  هوشنگ صانعی در اجلاس شوراهای استان اظهار کرد: خوانسار نگین شهرهای استان و شهری با سابقه فرهنگی، تاریخی، اقتصادی و مذهبی است که در استان و شاید کشور حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه شوراها و دولت نمایندگان مردم هستند و با رأی آن‌ها انتخاب می‌شوند و با انسجام می‌توانند کارها را به پیش ببرند، تصریح کرد: اعضای شوراهای شهر برای جذب سرمایه‌ تلاش کنند، اما منظور از سرمایه فقط پول نیست و باید به افراد نخبه در عرصه‌های اقتصادی، علمی و فرهنگی توجه کنیم.

رییس شورای اسلامی شهرستان خوانسار با بیان اینکه شوراها باید از مسائل سیاسی دوری کنند، اظهار کرد: تعدادی پروژه ناتمام درشهرستان وجود دارد که این پروژه‌ها با سرمایه‌های مردم ایجاد شده‌اند و باید از آن‌ها استفاده شود.

صانعی گفت: این شهرستان نیاز به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی بیشتری دارد تا نشاط و شادابی بیشتری در آن ایجاد شود.

رونق تولید زمینه‌ساز جهش اقتصادی

رسول خواجه کریمی، امام جمعه خوانسار  نیز در  این اجلاس با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۸ تحت عنوان «رونق تولید»، اظهار کرد: رونق تولید مهم‌ترین مؤلفه برای رونق اقتصاد کشور و بزرگترین اقدام برای توسعه اقتصاد اسلامی و صدور انقلاب به سراسر جهان است.

وی گفت: استکبار جهانی مخالف تحقق رونق تولید در ایران است، زیرا هدف آنان غلبه بر اقتصاد ملی و کاستن از توان ایران است.

امام جمعه خوانسار خاطرنشان کرد: منابع طبیعی و نیروی  انسانی دو رکن اصلی توسعه اقتصادی در کشور هستند و در کشور ما این دو رکن وجود دارد، اما تا استقلال اقتصادی ایجاد نشود کشور ما مستقل نخواهد شد.

اجرای قانون شورا بارقه امید در دل مردم ایجاد کرد

 منصور کمالی، فرماندار خوانسار در این اجلاس، اظهار کرد: گنجاندن روز شورا در قانون اساسی و شکوفایی آن در نظام، قانون پویایی بود که در کشور ما اجرا شد و بارقه‌های امید را در دل مردم روشن کرد.

وی گفت: در پرتو این قانون سرنوشت مردم به دست آنان رقم می‌خورد که نشان از مردم سالاری دینی است.

کد خبر 374862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.