همه هزینه‌های ورزش کشور صرف دو تیم شده است

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: چند سال است که بر یک ورزش و دو تیم تمرکز و همه هزینه‌ها را صرف آن کرده‌ایم اما آن‌ها نتوانسته‌اند نتیجه مطلوبی داشته باشند

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدناصر موسوی لارگانی عصر امروز (جمعه) در نخستین آیین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران کشتی استان اصفهان اظهار کرد: کشتی در اصفهان پیش از انقلاب جایگاه ارزشمندی داشت که پس از آن در مقطعی افت کرده و اکنون بار دیگر شاهد رشد این رشته در اصفهان هستیم.

وی افزود: پهلوانان استان که در آسیا و جهان شهرت یافته و افتخارات اصفهان بوده‌اند باید جانشینان خود را پرورش داده و خصلت جوانمردی را که در منش خود دارند به نسل‌های بعدی عرضه کنند و الگوی جوانان باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به اینکه باید شرایط حضور پیشکسوتان در هیات‌های ورزشی با برنامه‌ریزی مدیرکل ورزش و جوانان فراهم شود، تصریح کرد: هربار که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی برافراشته شود، دشمنان را یاس و ناامیدی می‌گیرد و این موفقیت‌ها باعث افتخار نه تنها کشور ما بلکه تمام کشورهای مسلمان است.

وی تاکید کرد: چند سال است که بر یک ورزش و دو تیم تمرکز و همه هزینه‌ها را صرف آن کرده‌ایم اما آن‌ها نتوانسته‌اند نتیجه مطلوبی داشته باشند درحالی که باید ورزش‌هایی که با هزینه کمتر، افتخار بیشتری می‌آفرینند را حمایت کرده و نگذاریم به حاشیه بروند.

موسوی لارگانی اضافه کرد: برگزاری اولین مراسم تجلیل از کشتی گیران اصفهانی پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی جای تعجب داشته و نشان از توجه کم مسئولان به کشتی استان است.

کد خبر 374849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • بهزاد IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۳
    0 0
    به آقای موسوی بفرمایید مسؤلان چهارمحالی به اراضی اصفهان چشم دارند نمونه اش حضورشان در سد زاینده رود لست