کارنامه بی سابقه کشتی اصفهان در شش ماه اخیر

رییس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: دو قهرمانی در رده خردسال آزاد و فرنگی، دو قهرمانی نوجوانان آزاد و فرنگی و یک قهرمانی در رده بزرگسالان پنج قهرمانی اصفهان در مسابقات کشوری را تشکیل می‌دهد که این میزان افتخار در کشتی استان بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی میرزایی عصر امروز (جمعه) در نخستین آیین تجلیل از قهرمانان و نام‌آوران کشتی استان اصفهان درخصوص گزارش شش ماهه هیئت کشتی اصفهان اظهار کرد: نخستین سیاست هیئت کشتی برگزاری مسابقات و اردو برای اعزام به مسابقات کشوری در رده‌های سنی خردسال تا بزرگسالان در دو رشته آزاد و فرنگی و در بخش آقایان و بانوان بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت کشتی گیران اصفهانی ۸۴ مدال کشوری و بین‌المللی کسب کرده‌اند، افزود: دو قهرمانی در رده خردسال آزاد و فرنگی، دو قهرمانی نوجوانان آزاد و فرنگی و یک قهرمانی در رده بزرگسالان پنج قهرمانی اصفهان در مسابقات کشوری را تشکیل می‌دهد که این میزان افتخار در کشتی استان بی سابقه بوده است.

رییس هیئت کشتی استان اصفهان تصریح کرد: اقدام دیگر هیئت، فعالسازی شهرستان‌ها با هدف بیرون آمدن کشتی از تک قطبی شدن و تبدیل شهرستان‌ها به بازوی توانمند کشتی اصفهان بوده و در تمام نقاط استان دنبال شده است.

وی ادامه داد: در زمینه آموزش نیز سعی کردیم مربیان و داوران استان از قوانین و مقررات به روز آگاه باشند و در این خصوص ۱۶ کارگاه دانش افزایی برگزار شد که نتایج خوبی داشت.

میرزایی خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم خرد جمعی اگر نباشد موفقیت حاصل نمی‌شود بنابراین سعی کرده‌ایم نخبگان کشتی استان را به همکاری بگیریم.

کد خبر 374847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.