سیستم بانکی کشور با قوانین نظام هماهنگ نیست

خوانسار- استاندار اصفهان گفت: روزانه پنج میلیون و ۲۰۰ هزار میلیون لیتر بنزین در استان اصفهان استفاده می‌شود و انصاف نیست که اینگونه به ذخایر انرژی کشور ضرر برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، عباس رضایی امروز ( جمعه) در  اجلاس سراسری شوراهای استان با بیان اینکه ۸۶ درصد جمعیت استان اصفهان شهرنشین هستند، اظهار کرد: علی رغم تمام نامهربانی‌ها که در حق استان اصفهان شد، مردم و مسئولان این استان نامهربانی را با مهربانی جواب دادند و در کمک به سیل زدگان رتبه نخست را به دست آوردند.

وی با بیان اینکه مردم استان همواره درکمک به همنوعان خود پیش قراول بودند، افزود: بازسازی شهرستان پل دختر به استان اصفهان واگذار شده است و قطعأ همانند بازسازی خرابی‌های ناشی از جنگ و زلزله باردیگر برگ زرینی در کارنامه خود به ثبت خواهند رساند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تمام مشکلات مطرح شده در نشست شوراهای استان در استانداری پیگیری خواهد شد، گفت: در شرایط کنونی جامعه ممکن برخی مطالبات شوراها محقق نشود از این رو بهتر است شوراها پروژه‌هایی که اولویت دار است را از دولت مطالبه گری کنند، در شرایط کنونی دولت را درک کنیم.

وی با بیان اینکه خسارت سیل در کشور ۴۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است، گفت:روزانه پنج میلیون و ۲۰۰ هزار میلیون لیتر بنزین در استان اصفهان استفاده می‌شود و انصاف نیست که اینگونه به ذخایر انرژی کشور ضرر برسانیم.

رضایی با بیان اینکه اگر توسعه همه جانبه نباشد نتیجه نمی‌گیریم، افزود: توسعه فرهنگی مقدم بر توسعه اقتصادی است و وحدت و هماهنگی لازم توسعه است.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه باید زمینه آرامش اجتماعی را در جامعه فراهم کنیم، گفت: برای حل مشکلات جامعه باید همدل و همراه و همفکر باشیم و از حاشیه سازی برای نظام بپرهیزید.

استاندار اصفهان گفت: پروژه قطار سریع السیر که در کریدور اصفهان قرار دارد ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه برای آن تخصیص داده شده است که با بهره‌برداری آن شاهد توسعه اقتصادی کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه اهمیت اشتغال برای دولت مهم است، افزود: هر کس یک شغل ایجاد کند قهرمان واقعی است، سرمایه گذاری ها باید بر اساس طرح آمایش سرزمین باشد و آماده هر گونه همکاری با سرمایه‌گذار هستیم.

رضایی افزود: اشتغال زایی باید از حالت شعار خارج شود و به صورت عملی اجرایی شود.

وی با بیان اینکه سیستم بانکی کشور با قوانین نظام هماهنگ نیست، افزود: یکی از مشکلات بانک‌ها اضافه بودن شعبه در برخی روستاها و شهرها است، باید پذیرفت که در جنگ بزرگ اقتصادی قرار داریم.

کد خبر 374846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.