تفاوت ما با سپاهان روی تجربه و تمرکز بازیکنان بود

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: تفاوت ما با سپاهان روی تجربه و تمرکز بازیکنان بود؛ بخت با ما یار نبود و نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم اما دو بازی دیگر پیش رو داریم و با تمام قدر ظاهر می شویم.

به گزارش ایمنا، محمدرضا مهاجری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، اظهار کرد:سپاهان موقعیت شناس بود و با یک بازی زیبا، توانست پیروز میدان شود. در این بازی روی صحنه‌هایی که خود ما در تمرینات کار کرده بودیم گل خوردیم. دفاع تیم خالی شد و سپاهان توانست به گل اول بازی برسد.

وی ادامه داد: قبل از دریافت گل اول بازی متعادل بود. بعد از اینکه گل اول را خوردیم، می‌توانستیم به گل برسیم اما نشد. تفاوت ما با سپاهان روی تجربه و تمرکز بازیکنان بود؛ بخت با ما یار نبود و نتوانستیم نتیجه دلخواه را بگیریم اما دو بازی دیگر پیش رو داریم و با تمام قدر ظاهر می‌شویم.

مهاجری در خصوص اینکه چرا در پشت محوطه 18 قدم سپاهان متوقف می‌شدید افزود: ما تا محوطه 18 قدم سپاهان خوب بودیم و چند موقعیت هم نزدیم حداقل 10 ضربه به سمت دروازه سپاهان زدیم و موقعیت داشتیم اما عدم تمرکز بازیکنان ما را اذیت کرد.

وی در مورد اینکه در دو بازی آینده ماشین‌سازی می‌تواند به نوعی قهرمان لیگ را مشخص کند تصریح کرد: ما امروز با همه قدرت بازی کردیم و در دو بازی آینده هم با قدرت کار خواهیم کرد و شاید در بازی‌های بعدی خوش‌شانس‌تر باشیم و حتی امتیاز کسب کنیم اما بازیکنان باید دقت خود را بیشتر کنند.

مهاجری در خصوص فحاشی‌هایی که از سوی هواداران به او شد گفت: به هر حال این لطف تماشاگران اصفهانی بوده و ذات فوتبال همین است من صحبتی درخصوص این مسائل ندارم اما باید آستانه تحمل خودمان را بیشتر کنیم. ما امروز با همه توان بازی کردیم اما توان ما همین بود. ما با همه وجود کار کردیم و سالم زندگی می‌کنیم و به همین دلیل این حرف‌ها را می‌شنویم.

کد خبر 374845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.