این بازی حکم فینال داشت/ رقبای سپاهان بیش از صد میلیارد هزینه کرده اند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:این دیداربرای ما حکم فینال داشت که با پیروزی در جمع مدعیان ماندیم و می خواهیم در دو بازی آخر به نتایج خوبی دست یابیم.

به گزارش ایمنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 2 بر صفر  تیمش مقابل ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران در نشست خبری، اظهار کرد:خدا را شاکریم که 3 امتیاز بازی را کسب کردیم؛

فاز حمله و دفاع ماشین سازی نظم خوبی داشتند و به مهاجری تبریک می‌گویم. در شروع بازی اصلا خوب نبودیم و بعد از آن بازی را کنترل کردیم.

وی ادامه داد: می‌دانستیم که در کانال مرکزی و کنارها باید ایجاد موقعیت کنیم و در طول بازی موقعیت زیادی را از دست دادیم.در اواخر لیگ هستیم و باید از بازی‌های پیش رو حداکثر امتیازات را کسب کنیم. از هوادارانمان ممنونم که آمدند اما انتظار داشتم که بیشتر بیایند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه باید ببینید که رفتارها با سپاهان چگونه است، افزود:خدا را شکر که فعلا به رتبه دوم رسیدیم و از تک به تک بازیکنان ممنونم؛ این بازیکنان در دوران مربی گری‌ام یکی از معرفتی‌ترین فوتبالیست‌ها بوده‌اند و کنار خط زمین رگ غیرتشان را می‌بینید.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: این دیدار برای ما حکم فینال داشت  که با پیروزی در جمع مدعیان ماندیم و می‌خواهیم دو بازی آخر را خوب بازی کنیم و به نتیجه برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که اگر سپاهان در دو بازی آینده پیروز شود و قهرمان لیگ نشود، از عملکرد خودتان راضی هستید یا خیر؟ گفت: سپاهان دو سال است که شرایط خوبی نداشته است، در حالی که رقبای این تیم بیش از صد میلیارد هزینه کرده‌اند و از حمایت داخلی و بیرونی دارند؛ هر کجا که برای مسابقه می‌روند میزبان هستند و مربیانشان چند سال است که با آن‌ها کار کرده‌اند؛ همین که به این نقطه رسیده‌ایم، موفقیت بزرگی است و شخص امیر قلعه‌نویی کمترین نقش را در این زمینه داشته است.

کد خبر 374843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.