راه‌اندازی کمربندی خوانسار در دستور کار است

خوانسار- استاندار اصفهان گفت: به منظور کاهش ترافیک در خوانسار راه اندازی کمربندی برای این شهر در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، عباس رضایی امروز( جمعه) در حاشیه نشست شوراهای استان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با هدف شرکت در جلسه شوراهای استان که به میزبانی خوانسار برگزار شد به این شهرستان سفر کردم، اظهار کرد: جلسه شوراهای استان به منظور ایجاد هماهنگی مصوبات با قوانین بالادستی بر اساس مطالبات مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۸۶ درصد جمعیت استان اصفهان شهرنشین هستند و بخش عمده‌ای از مسئولیت و تصمیم گیری برعهده شورای اسلامی شهرها است، گفت: اجرای قوانین و مقررات و در نظر گرفتن جایگاه‌ شوراها در قانون اساسی و مسأله اشتغال مورد تایید مسئولان استان است و در این زمینه باید هم افزایی و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در این نشست اعضای شورا با مشکلات دیگر شهرها آشنا شده و با یکدیگر به انتقال تجارب می‌پردازند، افزود:  شوراها با دستاوردهای هر شهرستان آشنا شده و فرصت کسب تجربیات دیگران نیز برای آنها فراهم می‌شود، مدیران استان نیز از مشکلات شهرستان‌ها به عنوان یک سفر استانی آگاه می‌شوند.

وی با بیان اینکه عرض کم جغرافیایی خوانسار در ایام پر تردد سال و در زمان حضور گردشگران منجر به ایجاد ترافیک می شود، افزود: در این زمینه برای رفع ترافیک ایجاد کمربندی در شهر خوانسار در دستور کار است و به دلیل اینکه مسیر آن که از لابه لای کوه می‌گذرد نیاز به راه اندازی پل های متعدد است که اعتبار لازم باید برای اجرای این پروژه تامین شود.

وی سد بهره برداری نشدن باغکل و درمانگاه تامین اجتماعی خوانسار از دیگر مشکلات این شهرستان برشمرد و گفت: این مشکلات به هماهنگی‌ها و نشست‌هایی با مدیران کل نیاز دارد که در این سفر انجام شد تا مردم این شهر در رفاه بیشتری به سر ببرند و رونق اقتصادی در این شهر با حضور مدیران و هماهنگی و همدلی میان آنها با مردم انجام شود.

استاندار اصفهان تأکید کرد: انتظار داریم شوراها با هم افزایی بیشتر در جهت خدمت به مردم فهیم استان اصفهان گام بردارند.

کد خبر 374842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.