معلمان بی‌ادعا در سنگر علم و دانش تلاش می‌کنند

چادگان- امام‌ جمعه چادگان گفت: معلمان بی‌ادعا در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند و جامعه مدیون زحمات آنان در سنگر تعلیم و تربیت مدرسه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با بیان اینکه تقوا توشه‌ای برای آخرت است، اظهار کرد: جوانان سرمایه‌ عظیم جامعه و خانواده هستند و باید در رفتار و کردار آنان دقت بیشتر شود.

وی با بیان اینکه باید در رفتارهای جوانان نظارت داشته باشیم زیرا دشمنان بر عقاید آنان رخنه خواهند کرد، گفت: کسانی که ایمان به خدا و به قیامت یقین دارند و در خواندن نماز و روزه‌ گرفتن کوتاهی نمی‌کنند و سختی‌ها را تحمل می‌کنند هیچگاه از مسیر خدا منحرف نخواهند شد و اینها در ردیف متقیان هستند.

امام جمعه چادگان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: روز و شب‌ ماه رمضان بهترین ساعات برای عبادت است و انتظار داریم  والدین به اتفاق فرزندان خود در این ماه مبارک بهره کافی ببرند تا جوانان به خواندن قرآن، عبادت و مسائل دینی تشویق شوند.

وی تصریح کرد: حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان چادگان آمادگی دارد تا از بین جوانان علاقه‌مند به دروس حوزوی ثبت‌نام کند که انتظار داریم که جوانان علاقه‌مند با مراجعه به حوزه‌های علمیه برادران و خواهران ثبت نام کنند.

سلیمانی با تبریک گرامیداشت هفته معلم  گفت: معلمی شغل انبیا و جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارد زیرا همان‌گونه که رسالت بزرگان دین دعوت انسان‌ها برای قرار گرفتن در مسیر هدایت است معلمان نیز سفیران هدایت جامعه هستند .

وی افزود: معلمان بی‌ادعا در عرصه تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند و جامعه نیز مدیون زحمات آنان در سنگر تعلیم و تربیت مدرسه است.

کد خبر 374823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.