حل ۱۳۰۰ اختلاف کارگری و کارفرمایی در شهرضا

شهرضا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرضا از حل هزار و ۳۰۰ اختلاف کارگری و کارفرمایی این شهرستان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مصطفی اباذری عصر امروز (جمعه) در پنجمین جشنواره کارآفرینان و کارگران نمونه این شهرستان، اظهار کرد: بیش از ۴۵ هزار نفر از جمعیت ۱۶۰ هزار نفری شهرستان شهرضا کارگر هستند.

وی با بیان اینکه شهرضا یکی از مهمترین شهرستان‌های صنعتی استان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: استقرار این شهرستان در محور شمال به جنوب کشور و وجود زیرساخت‌های فراوان، زمینه جذب سرمایه و ایجاد صنایع را در آن فراهم کرده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرضا ادامه داد: در سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان از تسهیلات حمایتی واحدهای تولیدی و حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات ایجاد مشاغل کوچک و خانگی بین متقاضیان توزیع شد.

اباذری با بیان اینکه تنگ‌نظری برخی مسئولان شعب‌ بانکی مرکز استان مانع تخصیص اعتبارات اشتغالزایی در شهرستان شد، تصریح کرد: عدم همکاری این گروه از مدیران مانع اختصاص تسهیلات تبصره (۱۸) به متقاضیان شد، این در حالی است که در شهرضا ظرفیت‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری و ایجاد کارخانجات تولیدی وجود دارد.

وی از حل هزار و ۳۰۰ اختلاف کارگری و کارفرمایی این شهرستان در سال گذشته خبر داد و افزود: مشکلات و نوسانات اقتصادی باعث بیکاری هزار نفر از کارگران شد که این افراد تحت پوشش خدمات بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرضا با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ تحت عنوان «رونق تولید» تصریح کرد: امسال باید از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی بیشتر حمایت شود.

کد خبر 374818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.