در ایران پول را ذلیل و بی‌ارزش کردیم

امام جمعه موقت اصفهان گفت: در حالی که رییس جمهور می‌گوید همه چیز در ایران فراوان وجود دارد، اما نگفت در ایران پول را ذلیل و بی ارزش کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان ضمن دعوت از خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهارکرد: اینطور نیست که هر کسی به سمت کعبه نماز خواند متقی است یا هر کس به سمت بیت‌المقدس نماز خواند متقی نیست، بلکه کسانی که به دستورات الهی عمل کنند و ویژگی‌هایی همچون ایمان به خدا، پیامبر(ص)، ملائکه و رسیدگی به احوال خویشان، برپا کردن نماز، دادن زکات، وفاداری به عهد و پیمان داشته باشند، متقین واقعی مسیر الهی هستند.

وی با اشاره به ویژگی‌های ماه مبارک رمضان تاکید کرد: پیامبر اکرم(ص) بارها تاکید کردند که این ماه بالاترین ماه ها، روزهایش بهترین روزها و ساعاتش بهترین ساعت ها است، در روایات نیز بیان شده که خدا هر کسی را دوست داشته باشد، او را زنده نگه می دارد تا این ماه رحمت و آمرزش را درک کند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان باید بسیار قرآن خواند و از دروغ گفتن اجتناب کرد، گفت: امروز برخی افراد در سایت های مجازی خیلی راحت دروغ هایی را مطرح و افراد دینی را متهم به آن می‌کنند، همچون حادثهای که برای روحانی همدانی با یک شایعه دروغ اتفاق افتاد، البته این اقدام برخاسته از یک طرح اسرائیلی و آمریکایی بود چون می خواستند جواز یک قتل را صادر کنند و بین دو کشور مذهبی تفرقه ایجاد کنند.

دشمن در صدد به راه انداختن جنگ اقتصادی است

وی با اشاره به گران شدن قیمت کالاهای مختلف، اظهارکرد: دشمن در صدد به راه انداختن جنگ اقتصادی است تا جامعه را به نارضایتی و بدبینی به نظام و انقلاب اسلامی سوق دهد، بی‌شک افرادی که در این مسیر نادرست حرکت می‌کنند، پیاده نظام‌های آمریکا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی ابراز امیدواری کرد با درایت رییس دستگاه قضا عاملان گرانی‌ها تسلیم قانون شوند تا دیگر در آستانه ماه مبارک رمضان شاهد نباشیم خرمای ۱۰ هزار تومانی به ناگهان با قیمت ۲۵ هزار تومان فروش رود.  

 وی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب خطاب به معلمان، نیروهای نظامی و انتظامی، گفت: رهبر انقلاب خطاب به معلمان تاکید کردند نسل سوم و چهارم انقلاب که امروز مقابل دشمن می ایستد، از حرم دفاع می‌کند و شهید می‌شود را آموزش و پرورش آن هم در زمان دنیای اینترنت، پرورش داده است، البته در آموزش و پرورش نواقصی هم وجود دارد که باید برطرف شود.

برخورد با تبهکاران بی رحم

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با انتقاد از گرانیهای گاه و بی‌گاه اجناس مختلف، گفت: چرا پیاز به ناگهان با قیمت کیلویی ۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، قطعا دلیل آن قاچاق است در حالی که رییس جمهور می‌گوید همه چیز در ایران فراوان وجود دارد، اما نگفت در ایران پول را ذلیل و بی ارزش کردیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه رهبر انقلاب اسلامی درباره جلوگیری از ورود و خروج اشیاء قاچاق تاکید  فروانی داشتند، اخیراً رییس دستگاه قضا اعلام کرد که دیگر خط قرمزی نداریم و نیروی انتظامی باید با قدرت در مقابل تبهکاران بی‌رحم بایستد.

میردامادی ادامه داد: «سردار سلامی» به رژیم صهیونیستی اخطار داده که اگر گامی برای مبارزه با ایران بردارد، این جنگ منجر به نابودی رژیم اسرائیل خواهد شد، همانگونه که شب گذشته نیز سید حسن نصرالله اعلام کرد این روزها احساس می شود که رژیم صهیونیستی قصد دارد به جنوب لبنان حمله کند، از این رو اخطار می دهم اگر این اتفاق افتاد چیزی از اسرائیل روی زمین باقی نخواهد ماند.

وی تاکید کرد: به کسانی که با اسلام و نماز جمعه بیگانه هستند و می گویند با آمریکا مذاکره کنید تا تحریم‌ها برداشته شود میگویم این آقایان به ظاهر روشنفکر باید بدانند که آمریکا جز ذلت، حقارت و نوکری چیز دیگری از کشور ایران نخواسته است و اگر دل به جنایتکاران ببندید در آتش جنایات آنها خواهید سوخت، بنابراین بهتر است برای خدا تحمل و صبوری کنیم چرا که پیروزی نزدیک است.

کد خبر 374814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.