عناصر خود فروخته اصرار بر اجرایی کردن سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور دارند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: برخی عناصر خود فروخته و خودباخته در داخل همراه با غربی ها اصرار بر اجرایی کردن سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی  در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر نطنز  اظهار کرد: ماه مبارک رمضان در راه است و همگان باید مراقب ایتام و مستمندان باشند و از برکات این ماه بیشترین استفاده را داشته باشند.

امام جمعه نطنز خطاب به مدیران اجرایی ،قضایی، نظامی و انتظامی شهرستان تاکید کرد: همه باید همکاری لازم را با مردم داشته باشند و به طور ویژه به ماه مبارک رمضان توجه داشته باشند و مسئولین مربوطه باید برای این ماه اثرات مثبت موضوع امر به معروف و نهی از منکر را اطلاع رسانی کنند و حرمت این ماه هم به خوبی نگه داشته شود.

امینی در ادامه خطبه بیان داشت: مبارزه و ایستادگی رمز حیات و پیشرفت یک ملّت در حال توسعه است. همانطور که در عرصه نظامی با اینکه ارتش ما آمادۀ جنگ نبود، همه ملّت آرایش جنگی گرفتند و در اوج تحریم‌های ظالمانه دشمن را شکست دادیم، امروز هم بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری ، همه باید در برابر دشمن آرایش جنگی بگیرند یعنی هوشیاری واتحاد  وهمدلی بین نیروهای انقلابی و مسوولان و مدیران سبب عقب نشینی بدخواهان و دشمنان نظام وانقلاب خواهد شد ولی لازمه آن همنوایی و یک صدایی میان همه در داخل کشور است.

خطیب جمعه نطنز تصریح کرد: تنگه هرمز خط قرمز ایران اسلامی است و دشمن در صورت انجام تحرکاتی که موجب صدمه زدن به ایران شود آنگاه اولین هدف اسراییل و نیروهای آمریکایی حاضر در منطقه خواهند بود.

امینی ضمن گرامیداشت روز معلم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: همانطور که ایشان در دیدار با معلمان و همچنین بیانیه گام دوم تاکید کردند، جوانان در زمره اقشار مهم و تأثیرگذار جامعه محسوب می‌شوند، لذا اجرای سند تحول در آموزش و پرورش یک اصل بنیادی در این زمینه است.

وی افزود: همان طور که معظم‌له تاکید کردند معلمان پرورش‌دهنده مهمترین سرمایه یک مردم یعنی سرمایه انسانی و جوانان و همچنین پایه گذاران تمدن نوین جهادگران میدان مبارزه با بی سوادی و سازندگان هویت و فرهنگ محسوب می‌شوند که باید قدردان این قشر باشیم.

امام جمعه نطنز گفت: برخی در داخل همراه با غربی ها اصرار بر اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس کشور دارند این در حالی است که رسالت آموزش و پرورش تربیت انسان‌هایی کارآمد، شجاع، متدین، پرهیزکار و پاکدامن است.

کد خبر 374813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.