ایجاد رضایتمندی انجام درخواست های مردمی ۱۳۷ کمتر از پروژه های بزرگ شهری نیست

شهردار منطقه ۱۲ مشهد گفت: یقینا میزان رضایتی که انجام درخواست های خرد مردمی ۱۳۷ در شهروندان ایجاد می کند کمتر از اجرای پروژه های کلان شهری نیست.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی در ادامه طرح پاسخگویی مستقیم مدیران شهری به درخواست ها، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات شهری شهروندان با حضور در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، ۱۳۷ به صورت مستقیم به تماسهای تلفنی شهروندان ساکن این منطقه با ۱۳۷ پاسخ داد.
وی در مورد اهمیت پیگیری و حل درخواست های مردمی ۱۳۷ اظهار کرد: یکی از دیدگاه های مثبت این دوره از مدیریت شهری، پرداختن به حل مشکلات و درخواست های خرد مردمی است، زیرا معتقدیم همانطور که احداث یک تقاطع غیرهمسطح باعث رضایتمندی عمومی شهروندان می گردد، کاشت چند اصله درخت و یا لکه گیری یک چاله در یک معبر و انجام تعداد زیادی از اینگونه پروژه های خرد با هزینه اندک، رضایتمندی بخش زیادی از شهروندان را در پی خواهد داشت.
محبی ادامه کرد: بخش زیادی از درخواستهای شهروندان از ۱۳۷ و شهرداری نیز به حق بوده که ما نیز بر حسب دستور و تاکید شهردار مشهد، اقدامات خوبی برای انجام این درخواست ها تاکنون انجام داده ایم.
وی اذعان داشت: در سال ۹۸ نیز برنامه ویژه ای در این حوزه داریم تا براساس پیگیری و انجام درخواستهای مردمی که از طریق ۱۳۷ و سایر کانالهای ارتباطی به ما انتقال داده می شود بتوانیم گام بزرگی در جهت رفع نازیبایی ها و حل مشکلات ریز و درشت سطح منطقه برداریم تا رضایتمندی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری افزایش یابد.

کد خبر 374808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.