از ملاقات میلیاردی تا سرقت تصویری

هفته گذشته،فرهنگ و هنر ایران هفته ی پر تنشی را تجربه کرد که در ادامه می توانید این اخبار را دنبال کنید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته فرهنگ و هنر ایمنا از ابلاغ حکم احضاریه بازیگر سرشناس تا اعلام میزان فروش تئاتر های پایتخت را تجربه کرد. در ادامه، مشروح اخبار فرهنگ و هنر اخبار گذشته را می خوانید:
انتشار تصویر حکم احضارمهناز افشار: مهناز افشار،بازیگر سرشناس سینما ایران که پیشتر با انتشار متنی باعث ایجاد بحث هایی در فضای مجازی شده بود،هفته گذشته از سوی دادگاه آمل احضارشد.این احضاریه از سوی وکیل برادر روحانی کشته شده در همدان درخواست شد.
فروش 13 میلیاردی نمایش ملاقات: نمایش ملاقات با متنی از فردریش دورنمات و به کارگردانی پارسا پیروزفر که از اسفند ماه گذشته برروی صحنه تئاتر شهر رفته بود،با بیش از چهل اجرا،سیزده میلیارد فروش داشت.میزان فروش نمایش های تئاتر پایتخت در حالی اعلام شد که تناسبی ما بین قیمت بلیت ها در سالن های مختلف وجود ندارد.
جنجال دوباره نمایشگاه نقاشی خانم کارگردان: تهمینه میلانی که که هفته گذشته برای دومین بار نمایشگاه آثار نقاشی اش را برگزار کرد،بازهم متهم به سرقت تصویری شد.این کارگردان در نمایشگاه قبلی خود نیز با لو رفتن منبع اصلی تابلوهایش،که کپی برداری از روی آثار یک زن نقاش بود،موجب تعطیلی گالری محل نمایش آثارش شد.در این نمایشگاه نیز،چند تابلوی بدون مجوز را به نمایش گذاشته در حالی که نقاش گمنامی هم مدعی شد برای نقاشی کشیدن به نام تهمینه میلانی،پول دریافت کرده است.
اعمال درجه بندی سنی برای فیلم ها: در میانه هفته گذشته،از سوی تصمیمی که سازمان سینمایی آن را اتخاذ کرده،کارگردان های سینما ملزم شدند برای فیلم های خود درجه بندی سنی اعلام کنند.این در حالی است که در اکثر کشور ها،قانون درجه بندی سنی فیلم ها،سالهاست اجرا شده و از سوی تماشاگران نیز رعایت میشود.
بازیدید میلیونی هیولا ی مدیری: سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری و نویسندگی پیمان قاسم خانی،دوشنبه هفته گذشته اولین قسمتش را در شبکه نمایش خانگی توزیع کرد و بر روی سایت نماوا،در همان رور نخست،بیش از سیزده میلیون دقیقه به صورت آنلاین بازدیدکننده داشت.

کد خبر 374805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.