حل مشکلات معلمان نیازمند کاهش فشارهای اقتصادی کشور  است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات معلمان تنها در صورت کاهش فشارهای اقتصادی در کشور امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدرعلی عابدی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در جشن تقدیر از مقام معلم با اشاره به مشکلات و مسائل معلمان در آیین بزرگداشت مقام معلم در اردوگاه شهید بهشتی اظهار کرد: سال‌های گذشته تلاش کردیم که با حمایت از طرح‌های آموزش وپرورش با وجود همه مشکلات بودجه‌ای بتوانیم به وظیفه خودمان عمل کنیم.

وی با تاکید به اینکه مشکلات اقتصادی در آموزش و پرورش زیاد است، گفت: همه کسانی که در مجلس خدمت می‌کنند روزی شاگردان معلمان بودند و قدردان شما هستند،همه نمایندگان به مشکلات شما واقف بوده و تلاش آنها در جهت حل این مسائل است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه به دلیل فشارهای اقتصادی از انجام برای از این موارد نتوانیم و حل مشکلات و مسائل در حوزه معلمان نیازمند زمان و کاهش فشارهای اقتصادی کشور است.

وی تاکید کرد: خنثی کردن مکر و حیله دشمنان و جهانخواران همانند 40 سال گذشته در گام دوم انقلاب به حمایت معلمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند است.

عابدی با بیان اینکه معلمان دوشادوش دیگر اقشارجامعه و به عنوان قشری موثر و تاثیرگذار برای حفظ تمامیت کشور در یک فصل جدید از خدمت قدم می‌بردارند، افزود: هیچ کس از نقش، مقام، جایگاه و تاثیر معلم در شکل دادن به شخصیت دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این مرز و بوم ناآگاه نیست و این تاثیر همواره در طول تاریخ به طور مستمر تکرار شده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان کنونی در آینده مسئولیت کشور را بر عهده دارند، افزود:  از معلمان درخواست داریم که نسبت به تربیت و پرورش شایسته دانش‌آموزان بیش از پیش اهمیت دهند و در این مسیر تلاش کنند.

کد خبر 374771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.