نسل امروز نیازمند آموزش‌های به روز  است

استاندار اصفهان با بیان اینکه نسل امروز به دلیل ذکاوت خاص و در اختیار داشتن فناوری‌های نوین نیازمند آموزش‌های به روز هستند، گفت: از این رو ضروری است دوره‌های ضمن خدمت و مطالعه در دستور کار معلمان قرار گیرد تا بتوانند خدمات بهینه‌ای را به دانش‌آموزان ارائه کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در آیین بزرگداشت مقام معلم، این قشر را سازندگان کشور دانست و اظهار کرد: معلمان همکاران انبیاء و معلمان حماسه آفرینان واقعی کشور در جهت توسعه هستند، این قشر بسیار قابل احترام هستند.

وی با بیان اینکه معلم نمادی از تجلی واقعی انسان است و عمل و اخلاق را به دانش آموز یاد می‌دهد، افزود: معلم از همان روز اول که دانش آموز به کلاس می‌رود او را به حق و ادب دعوت می‌کند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه آموزش‌ و پرورش در هر کشور از شاخص‌های توسعه‌یافتگی است، ادامه داد: ضروری است مسئولان باید برای تقویت کیفیت آموزش در کشور مشکلات معلمان را برطرف کنند.

وی به تجمع چند روز گذشته معلمان روبه‌روی آموزش و پرورش استان اصفهان اشاره کرد و گفت: هر نوع تجمعی که با همدلی همراه باشد هیچ ایرادی ندارد،  در این تجمعات از مدیرکل آموزش و پرورش و نیروی انتظامی درخواست داشتیم با نهایت احترام با تجمع کنندگان برخورد کنند.

رضایی با بیان اینکه متاسفانه افراد نفوذی با انتشار گاز فلفل باعث ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در این تجمع شدند، اظهار کرد: این افراد نفوذی تصاویری را در فضای مجازی منتشر و ماموران نیروی انتظامی را مسئول این امر جلوه دادند، این افراد نفوذی می‌خواستند که با اینکار کرامت و مقام معلم را از بین ببرند.

وی با بیان اینکه در این تجمعات ۲۸ نفر دستگیر شدند، ادامه داد: از این تعداد ۱۹ نفر معلم و غیر بومی استان بودند و ۹ نفر دیگر اهل اصفهان بودند که از این تعداد شش نفر و در حرفه معلمی نبودند، و دو نفر معلم و اهل اصفهان و یک نفر هم معلمی بود که همکاری ضد انقلاب داشته و پرونده قضایی هم دارد.

استاندار اصفهان با اشاره اینکه استان اصفهان ۳۳۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده است، گفت: همکاری معلمان و آموزش و پرورش با انقلاب و نظام در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی اثبات شده است.

رضایی افزود: باید مراقب بود که نفوذی‌ها کرامت و جایگاه معلمان را بر هم نزنند و بنده تا هنگامی که در این استان هستم برای پاسداشت مقام معلم تلاش می‌کنم.

وی با بیان اینکه نسل امروز به دلیل ذکاوت خاص و در اختیار داشتن فناوری‌های نوین نیازمند آموزش‌های به روز هستند، افزود: از این رو ضروری است دوره‌های ضمن خدمت و مطالعه در دستور کار معلمان قرار گیرد تا بتوانند خدمات بهینه‌ای را به دانش‌آموزان ارائه کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: بنده شغل معلمی را با هیچ شغلی عوض نمی کنم و احساسم این است که حقوق معلمی با برکت‌ترین دریافتی من است و به آن افتخار می‌کنم.

کد خبر 374767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.