نرخ اغذیه در زنجان آزاد شد/مهران در خطر سالک

در بسته خبری امروز از شناسایی ۱۲۰ واحد صنعتی غیر فعال و نیمه‌فعال در همدان تا وجود ۵۶ مرکز نگهداری توانبخشی معلولان بهزیستی در کرمانشاه و عزل مدیر مخابرات شهرستان ملکشاهی به علت کم‌کاری را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای غربی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

کمبود قند و شکر نداریم، هجوم نبرید!

همدان: علیرضا شجاعی، رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه شکر در قالب دو بسته ۹۰۰ گرمی به مبلغ ۸ هزار تومان عرضه می‌شود و هیچ افزایش قیمتی اعمال نشده است گفت: مردم نگران نباشند.

۵ دستگاه آمبولانس پیشرفته و مجهز در همدان رونمایی شد

همدان:  سیدحبیب‌الله موسوی‌بهار، رییس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در حاشیه این رونمایی اظهار کرد: تعداد پنج دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر ۳۱۵ کمک‌دار در ادامه برنامه‌های هفته سلامت بین اورژانس شهرستان همدان، نهاوند، رزن، فامنین و کبودراهنگ توزیع شد.

شناسایی ۱۲۰ واحد صنعتی غیر فعال و نیمه‌فعال در همدان

همدان:  اسکندر صیدایی، رییس سازمان برنامه و بودجه استان همدان از شناسایی ۱۲۰ واحد صنعتی و معدنی غیر فعال و نیمه‌فعال در استان خبر داد.

***************************************************************************

امدادرسانی به ۱۱۸ هزار سیل‌زده در لرستان

لرستان: صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: در سیلاب اخیر در مجموع به بیش از ۱۱۸ هزار نفر، توسط جمعیت هلال احمر امدادرسانی شد.

سازش نیمی از دعاوی کارگری-کارفرمایی در بروجرد

لرستان: عبدالعلی گیوه‌کی، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: سال گذشته نیمی از دعاوی کارگری-کارفرمایی در بروجرد منجر به سازش شده است.

در سیل اخیر ۷۶ هزار قلم کالا بین سیل زدگان توزیع شد

لرستان: علی آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در حادثه سیل اخیر ۷۶ هزار قلم کالای کمکی بین سیل‌زدگان توزیع شد.

***************************************************************************

مهارت ‌آموزی ۱۶۶۲نفر در سازمان فنی و حرفه‌ای گچساران

کهگیلویه و بویراحمد: افشین محمودی، رییس مرکز آموزش فنی وحرفه شهرستان گچساران گفت: در سال گذشته تعداد هزار ۶۶۲ نفر در سازمان فنی و حرفه‌ای گچساران مهارت‌های لازم را کسب کردند.

​ارایه ۹۴ خدمت عمرانی به مددجویان منطقه یک یاسوج

کهگیلویه و بویراحمد: مصیب حیدری، رییس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: ۹۴ خدمت عمرانی با اعتبار ۴۵۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از ابتدای سال گذشته تاکنون به مددجویان این اداره ارائه‌ شده است.

مشکل رادیولوژی قلعه‌رئیسی تا پایان هفته آینده برطرف می‌شود

کهگیلویه و بویراحمد: کوروش داوری، رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد از برطرف شدن مشکل رادیولوژی قلعه رئیسی تا پایان هفته آینده خبر داد.

******************************************************************************

وجود ۵۶ مرکز نگهداری توانبخشی معلولان بهزیستی در کرمانشاه

کرمانشاه: فاطمه رضوان‌مدنی، مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: ۱۵ مرکز شبانه‌روزی با نگهداری یک‌هزار و ۴۶ مددجو و ۴۱ مراکز روزانه با ظرفیت پذیرش بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مددجو در استان فعال است.

۵ پروژه فناوری و اطلاعات همزمان با سفر رئیس جمهور در کرمانشاه افتتاح می‌شود

کرمانشاه: ذورالفقار آزادوار، مدیر دفتر اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه از افتتاح پنج پروژه ارتباط و فناوری، همزمان با سفر رییس جمهوری خبر داد.

مرکزغربالگری سرطان اسلام آباد غرب به بهره برداری می‌رسد

کرمانشاه: محمد رضا نادری، مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلام آباد غرب گفت: مرکز غربالگری سرطان در اسلام آباد غرب راه اندازی می‌شود و به همین منظور سازمان بهداشت جهانی یکسری دستگاه‌های اندسکوپی، سونوگرافی و ... را در اختیار این مرکز قرار می دهد.

***************************************************************************

اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان وام ۱۰ درصد به بخش صنعت و کشاورزی کردستان

کردستان: بهمن مرادنیا، استاندار کردستان گفت: برای کمک به واحدهای تولیدی و کشاورزی در استان در سال جاری بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان وام ۱۰درصد پرداخت خواهد شد.

کشف محموله ۵۹ میلیارد ریالی گوشی تلفن همراه قاچاق در بانه

کردستان: رضا الماسی، جانشین مرزبانی استان کردستان از کشف یک هزار و ۵۷۸ دستگاه تلفن هوشمند و تبلت قاچاق به ارزش ۵۹ میلیارد ریال توسط مرزبانان در مرز بانه خبر داد.

اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه راه روستایی قوچاق دیواندره

کردستان: جعفر توان، فرماندار دیواندره گفت: ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای پروژه مسیر گومه‌مران ـ قوچاق تصویب شده، اما تخصیص میزان آن، به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بستگی دارد.

***************************************************************************

ذخیره آب پشت سد تالوار به ۱۶۰ میلیون مترمکعب رسید

زنجان: یوسف رضاپور، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: ذخیره آب پشت سدهای استان افزایش یافته که در این میان میزان ذخیره سد تالوار با افزایش چشمگیری به ۱۶۰ میلیون مترمکعب رسیده است.

نرخ حلیم، آش و ساندویچ آزاد شد

زنجان: ابوالفضل مهدیون، رییس اتحادیه اغذیه‌فروشان زنجان گفت: با توجه به نوسانات قیمتی، نرخ واحدهای زیرنظر اتحادیه اغذیه‌فروشی آزاد است، اما نظارت می‌شود که نرخ‌ها از حد مصوب بالاتر نرود.

کاهش ۳۶ درصدی حوادث ناشی از کار

زنجان: محمدرضا یوسفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از کاهش ۳۶ درصدی حوادث ناشی از کار خبر داد و گفت: امنیت جانی کارگران یکی از موضوعات مهم در اشتغالزایی است.

**************************************************************************

افزایش 81 درصدی صادرات چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختیاری: سیاوش نظری، رییس اداره بازرگانی خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته صادرات کالا از چهارمحال و بختیاری به لحاظ وزنی 81 درصد افزایش یافته است.

علت لرزش زمین در کوهرنگ

چهارمحال و بختیاری: مرتضی زمانپور ، فرماندار کوهرنگ در خصوص لرزش‌های زمین در شهرستان کوهرنگ که موجب ایجاد نگرانی در بین مردم این شهرستان شده بود، گفت: علت لرزش زمین در چلگرد از سوی مدیریت بحران زلزله اعلام شد، اما علت لرزش زمین در یکی از روستاهای این شهرستان در دست بررسی است.

استخدام نیروهای کانون پرورشی

چهارمحال و بختیاری: امیرحسین آزادی‌وفا، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون فرهنگی هنری کودکان و نوجوانان  در نشست ستاد مراکز فرهنگی کانون‌های فرهنگی هنری چهارمحال و بختیاری، گفت: قوانین حاکم بر استخدامی علاوه بر مجمع عمومی، شامل قانون خدمات کشوری نیز می‌شود که در بحث بودجه و استخدام با نظارت دو جانبه از همه‌ بخش‌های دولتی، صورت می‌گیرد.

************************************************************************

شهرستان مهران نیازمند توجه جدی به بیماری «سالک» است

ایلام: هر ساله با شروع فصل گرما شاهد گزیده شدن افراد زیادی توسط پشه ناقل بیماری سالک در شهرستان مهران هستیم که این امر به یک معضل برای شهروندان تبدیل شده است.

عزل مدیر مخابرات شهرستان ملکشاهی به علت کم‌کاری 

ایلام: محمد تاسمه، فرماندار ملکشاهی در خصوص برکناری مدیر مخابرات ملکشاهی اظهار کرد: هر کدام از مدیران در راستای بی توجهی و ارایه خدمت به مردم کوتاهی کنند بایستی برکنار شوند. 

 سایت زباله‌ها در روستای «کلم» همچنان بدون مکان

ایلام: غلامحسین آزادی، دهیار روستای کلم گفت: صعب العبور بودن اکثر مناطق این روستا سبب شده تعیین یک منطقه به‌عنوان سایت دفع زباله با مشکل مواجه شود. 

کد خبر 374763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.