برد برای بازیکن است و باخت برای مربی/ به جایگاه که می خواستیم، نرسیدیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی سختی داریم و حساس ترین بازی لیگ را فردا شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در چهارچوب هفته 28 لیگ برتر فوتبال، فرا رسیدن روز معلم و کارگر را تبریک گفت و  اظهار کرد: همان‌طور که مهاجری گفته است، بازی سختی داریم و حساس‌ترین بازی لیگ را فردا شاهد هستیم؛  اگر بتوانیم این بازی را ببریم سهمیه آسیایی ما قطعی و شانس برای قهرمانی بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه با هیچ تیمی مثل سپاهان رفتار نشده است، افزود:،دلیل این بی مهری‌ها امیرقلعه نوعی است، بازیکنان در بازی قبل ایثار کردند، اما افکار آلوده و کثیف که از 10 سال پیش آغاز شده جامعه فوتبالی را اذیت می‌کنند. باید به سمتی برویم که از فوتبال لذت ببریم،برخی هواداران سپاهان را تهدید کردند و  گفتند به استادیوم نیایید اما برخوردی با این افراد نشد! دیگر چیزی نبوده که بگویند،  گفتند چرا قلعه نوعی کنفرانس نمی‌آید، این همه مربی کنفرانس نرفتند اما به امیر قلعه نوعی گیر دادند. اگر با قلعه نوعی عادلانه رفتار کنند باید تعجب کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه ماشین سازی تیم خوبی است و با لایه‌های زیاد دفاعی فوتبال بازی می‌کند، تصریح کرد: یکی از بهترین تیم‌ها در نیم فصل دوم بودیم اما به جایگاهی که لیاقت آن را داشتم نرسیدیم. یک سال بسیار خوب تجربه کرده‌ام و بهترین سال دوران مربیگری رغم خورد که از مردم اصفهان تشکر می‌کنم شاید، آن چیزی که مردم اصفهان لیاقتش را داشتند به آن‌ها ندادم، اگرچه طبق برنامه ریزی چند سال آینده باید به اینجا می‌رسیدیم.

قلعه با بیان اینکه با سیاوش یزدانی  به خاطر صحبت‌هایش برخورد کردیم، خاطرنشان کرد: یزدانی فردای بازی  مصاحبه کرد و از گفته خودش پشیمان بود. اگر مربی او قلعه نوعی نبود به یک اخطار بسنده می‌کردند، در کل خب کار سیاوش نیز درست نبود. همیشه بهترین رفتارها را با مهمانان داشتیم و همیشه با شیرینی استقبال شده‌اند؛ بهترین جایگاه‌ها به مهمانان سپاهان داده می‌شود و همیشه اعتراض داشتیم چرا در اصفهان پشت نیمکت را به تیم حریف می‌دهد. در دقیقه 97 بازی مقابل استقلال گل خوردیم، آیا اتفاقی افتاد؟ یا خون از دماغ کسی آمد؟ این رفتار و فرهنگ اصفهان است.

وی در مورد مصدومان تیم فوتبال سپاهان در دیدار با ماشین سازی تبریز، گفت: خالد شفیعی به این بازی خواهد رسید و فقط سیاوش یزدانی و کومان در این مسابقه نمی‌توانند بازی کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه پروسه‌ای که در این فصل  برای سپاهان طی شد را چگونه دیدید؟، خاطرنشان کرد: 10سال است که افرادی که فوتبالی نیستند در فوتبال حاضر شدند و افکار کثیفی را در فوتبال وارد کردند و باعث تنش در فوتبال ایران شدند. اگرچه از سازمان لیگ تشکر می‌کنیم چرا که کمک می‌کنند هرچه بهتر لیگ برگزار شود. لیگ امسال به دلیل جام ملت‌ها تعطیلی زیاد داشت و فرسایشی شد وگرنه این لیگ می‌توانست در لیگ‌های با کیفیت جای گیرد.

قلعه‌نویی در مورد اخراج علی دایی از سرمربی گری سایپا، خاطرنشان کرد: دایی سرمایه بین‌المللی فوتبال ما است و آدم بزرگی است و در دنیا از اعتبارهای بین‌المللی ایران را در دنیا حفاظت می‌کند اما این آمدن و رفتن‌ها در کل دنیا اتفاق می‌افتد، مورینیو یکی از این نمونه‌ها است. در فوتبال ما برد برای بازیکن و باخت برای مربی است.

کد خبر 374755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.