شهر آب و آیینه به استقبال از ماه مبارک رمضان می‌رود

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان فضای شهر اصفهان با همکاری نیروهای خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه شهرداری آماده‌سازی می‌شود.

غلامرضا ساکتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پاکسازی همه معابر شهر، شست وشوی المان‌ها و به خصوص مکان‌های مذهبی، شست وشوی مساجد، غبارروبی گلزار شهدای شهر اصفهان، جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و آذین‌بندی ویژه با نصب پلاکاردها و بنرهای ویژه ماه مبارک رمضان از جمله اقدامات در دست انجام خدمات شهری شهرداری اصفهان است.

وی ادامه داد: در محل‌های برگزاری مراسم های ویژه ماه مبارک رمضان اقداماتی همچون شست و شو، پاک‌سازی معابر از نخاله ها و مواد زائد، تعمیرات و نگهداری لکه‌گیری آسفالت و گل کاری توسط پیمانکاران سازمان پارک‌ها و فضای سبز انجام می‌شود.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه برای شب‌های قدر ماه مبارک رمضان توزیع مخزن در محل‌های برگزاری مراسم لیالی قدر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: هماهنگی لازم با متولیان مکان‌های برگزاری مراسم‌های ویژه لیالی قدر انجام شده و در اطراف این مکان‌ها، مخازن ویژه جمع‌آوری پسماندهای تر و خشک به صورت ویژه انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این‌گونه مراسم‌ که حضور مردم پررنگ‌تر است، نیروهای واحد آموزش مدیریت پسماند درصدد هستند تفکیک و جداسازی پسماندهای تر و خشک، همچنین کاهش تولید پسماند و دیگر مباحث اقتصاد مقاومتی در خدمات شهری را به شهروندان آموزش دهند.

ساکتی از شهروندان درخواست کرد: در ایام ماه مبارک رمضان همچون دیگر ایام سال در مراسمهای افطاری و ادعیه از ریختن پسماندهای خشک و تر خودداری کرده و هوای پاکبانان شهر را داشته باشند.

کد خبر 374744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.