باید در خصوص تاکیدات مقام معظم رهبری با قاطعیت وارد میدان شد

امام جمعه اصفهان گفت: باید در خصوص آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است با قاطعیت وارد میدان شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از شمیم ولایت، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ضمن تشکر از همراهی سازمان تبلیغات و همراهی آنها با برنامه های مورد تأکید ایشان به خصوص در دوره فعلی بیان کرد: باید در خصوص آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است با قاطعیت وارد میدان شد چنانچه در حال حاضر اقدام موثری در برخورد با بهره های بانکی صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: هر چند که در ایران از لحاظ دینی در سطح دنیا دارای گستره اطلاعاتی فراوانی هستیم، اما در هیچ جای دنیا شاهد چنین بهره های بانکی بالایی نیستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در ادامه بیان کرد: از سوی دیگر شاهد این هستیم که یک نوع اصرار بر تعدد شعب بانکها است و واقعا جای تعجب است که چرا در این خصوص تا این حد اصرار می شود و از سوی دولت هم هیچ اقدامی صورت نمی گیرد.

وی تصریح کرد: این وظیفه دولت است که اقدامی به نفع مردم و ملت انجام می دهد و این یک انتظار است از جانب مردم که متاسفانه تا کنون در این خصوص اقدامی قابل توجهی رخ نداده است.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه تصریج کرد: باید در خصوص بهره بانکی با قاطعیت وارد میدان شد و تا با قاطعیت در هر حوزه ای پیش نرویم کار پیش نمی رود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت بی حجابی بیان داشت: این امر نیازمند برخوردهای قاطع و مستمر است و نمی توان کار را رها کرد و در این حوزه نیازمند یک دستورالعمل و برخورد قاطع از جانب دستگاه های متولی هستیم.

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در همه جای دنیا هر کسی بر خلاف قانون اقدامی انجام دهد جریمه خواهد شد و در ایران نیز باید قانون را ملاک عمل قرار داد و در مقابله با بی قانونی ها بر اساس آن برخورد کنیم.

در بخش دیگری از این جلسه نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نیز اظهار کرد: متاسفانه در حوزه فضای مجازی تا کنون با قاطعیت برخوردهای لازم صورت نپذیرفته و ریشه بسیاری از اقدامات غیر فرهنگی و .. که شاهد هستیم را باید در همین فضای مجازی جستجو کرد.

سازمان تبلیغات بازوی متصل نمایندگان ولی فقیه است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه گفت: یکی از مسائلی که همواره از روز آغاز مدیریت خود بر آن تاکید داشته ام بر این اصل بوده است که باید اداره های کل سازمان تبلیغات اسلامی در استانها همواره به عنوان بازوی متصل به نماینده ولی فقیه در استان در حوزه فرهنگ باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی ادامه داد: همراهی این اداره های کل تنها در ادبیات پاسخ گو نیست و ضروری است بازوی متصل باشد و حتی به عنوان یک بازوی منفصل  نیز کفایت نمی کند. سازمان تبلیغات در تلاش است تا با بهره گیری از تمامی ابزارهایی که در دست دارد آنچه مورد تاکید مقام معظم رهبری است را دنبال کند.

قمی در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت فرهنگی و اقتصادی کشور نیز بیان داشت: باید مواردی که مقام معظم رهبری دستور قاطع داده اند را با جدیت دنبال کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با تاکید بر لزوم توجه و اهتمام به حوزه فرهنگ و آموزش گفت: باید در حوزه آموزش و پرورش اهتمام داشت چرا که معلم پایه گذار تمدن است و اگر در خصوص فرمایشات رهبری یک اهتمام جدی به خرج داده می شد وضعیت بهتری داشتیم اما وضعیت مدارس در شرایط حاضر اصلا قابلیت دفاع ندارد.

قمی در ادامه با اشاره به روشنگر و موثر دانستن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرد: این موضوع به صورت رسمی در ماه مبارک رمضان توسط این سازمان دنبال خواهد شد چنانچه عملیات تبلیغاتی ماه مبارک رمضان با محوریت تبیین بیانیه گام دوم را شروع کرده ایم.

کد خبر 374738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.