جاده‌های ساحلی اهواز از شنبه بازگشایی می‌شوند

شهردار اهواز گفت: با پاکسازی جاده‌های ساحلی اهواز توسط حدود چهار هزار کارگر خدمات شهری و فضای سبز به صورت داوطلبانه، این مسیرها از روز شنبه بازگشایی می‌شوند.

به گزارش ایمنا، منصور کتانباف اظهار کرد: در برخی نقاط همچنان محدودیت وجود دارد، از جمله جاده زیر پل سلمان فارسی به دلیل بالا آمدن سطح آب رودخانه کارون تنها در یک لاین بازگشایی می‌شود.

وی گفت: کارگران شهرداری اهواز از زمان شروع سیلاب تاکنون نقش موثری در کاهش پیامدهای سیل در این شهر داشته‌اند.

وی ادامه داد: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه کارون در مقطع اهواز بلوارهای ساحلی بیش از یک ماه است که بسته شده‌ و مشکلاتی در تردد شهری شهروندان ایجاد شد.

کتانباف گفت: شهرداری‌ها به عنوان نهاد عمومی غیردولتی باید به وظایف تعیین شده برای آن‌ها در قانون عمل کنند و درآمد خود را از محل منابع مالی تعیین شده تأمین کنند.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، کار شهرداری‌ها در تأمین منابع مالی سخت است اما متولیان شهری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان درحال شناسایی و تأمین منابع مالی هستند.

شهردار اهواز خطاب به کارگران شهرداری گفت: اگرچه به دلیل شرایط سخت اقتصادی، حقوق کارگران با تأخیر پرداخت می‌شود اما تلاش ما اینست که این مطالبات در سریع‌ترین زمان به دست کارگران برسد.

کتانباف تصریح کرد: برخی در این پروسه اختلال‌هایی ایجاد می‌کنند اما با سعه صدر کارگران شهرداری این مشکلات برطرف می‌شود.

وی گفت: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، میزان حقوق کارگران شهرداری برای تأمین نیازها کفایت نمی‌کند و شرایط سخت است.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: براساس قرارداد منعقده با بخش خصوصی کارگران شهرداری و خانواده‌های آنان برای دریافت خدمات پزشکی می‌توانند به درمانگاه شهرداری مراجعه کنند.

کد خبر 374736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.