بیشترین درخواست شهروندان از ۱۳۷ در هفته گذشته چه بود؟

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان هفته گذشته یک هزار و ۷۵۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به برنامه‌های فرهنگی، حمل و نقل عمومی، شماره تلفن بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان، میزان عوارض مختلف شهرداری به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا و بر اساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت چهار هزار و ۹۴۰ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند که از مجموع تماس‌های واصل شده دو هزار و ۲۱۳ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۴۸ درصد، ۳۶۹ تماس معاونت عمران معادل هشت درصد و ۹۴ مورد نیز ترافیکی شامل دو درصد از مجموع کل پیام‌هاست؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

از مجموع تماس‌های شهروندان ۶۱۳ مورد از قبیل حوادث ناشی از سقوط، گزارش باز بودن والو آب فضای سبز، تخلفات ساخت و ساز و رفع آلودگی به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایتمندی ۸۲ درصدی تماس‌گیرندگان با اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۹۰۳ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته یک هزار و ۷۵۶ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به برنامه‌های فرهنگی، حمل ونقل عمومی، شماره تلفن بخش‌های مختلف شهرداری اصفهان، میزان عوارض مختلف شهرداری به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه شبانه‌روزی با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 374727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.