شرکت ملی پست از رونق کسب‌وکارهای اینترنتی حمایت کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به مدیران پست سراسر کشور خواستار حمایت شرکت ملی پست ایران از اقتصاد دیجیتال و رونق کسب و کار های اینترنتی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی به مناسبت برگزاری همایش مدیران شرکت ملی پست در تبریز، پیامی منتشر کرد که متن این پیام بدین شرح است:

"از این که یک بار دیگر برای مرور برنامه ها و هم اندیشی در توسعه و پیشبرد اهداف شرکت ملی پست گرد هم آمده ایم خرسندم. در سال گذشته شاهد تلاش خالصانه و بی وقفه شما در خدمت رسانی به دستگاه های دولتی و مردم شریف ایران بودم که به نوبه خود قدردان آن هستم. با این همه انتظار دارم همچنان روند توسعه محصولات و خدمات شرکت ملی پست در سال پیش رو با شتاب بیشتری دنبال شود.

ارتقاء معیشت و رسیدگی به رفاه کارکنان و همکاران شرکت ملی پست همواره از دغدغه های اینجانب در دوران مسئولیتم بوده است. تحقق این مهم میسر نمی شود جز با توسعه کسب و کار، افزایش درآمد شرکت، مدیریت و کاهش هزینه ها و بهینه سازی و بازنگری در فرآیندهای عملیاتی که مستلزم یک تحول بنیادی و تفکر نو در شرکت ملی پست است.

شرکت ملی پست به عنوان یکی از زیر ساخت های اساسی توسعه کسب و کار، نقش به سزایی در رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی از نقاط کمتر توسعه یافته دارد. ‌از شما می خواهم که با همکاری و حمایت از کسب و کارهای نوپا به عالی ترین نحو ممکن نقش خود را در توسعه اقتصاد دیجیتال کشور ایفا نمایید."

کد خبر 374710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.