ترافیک در محدوده پمپ بنزین ها سرسام آور است

به علت برخی شایعات مبنی بر سهمیه بندی بنزین از صبح امروز تا کنون شاهد تراکم ترافیکی سرسام آور در محدوده پمپ بنزین های های سطح شهر هستیم.

به گزارش ایمنا و به نقل ازمرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان_امروز چهارشنبه، ساعت١٩- در مسیر شمال به جنوب خیابان کاوه، طول خیابان کمال اسماعیل، خیابان نشاط در مسیر شمال به جنوب، ترمینال کاوه به سمت پل شهید چمران، سه راهی نقشینه در مسیر شمال به جنوب، میدان قدس ابتدای خیابان علامه مجلسی، خیابان جی در مسیر شرق به غرب به سمت میدان احمدآباد، بزرگراه شهید دستجردیتا پل دفاع مقدس، مسیر جنوب به شمالمیدان امام حسین(ع)،  طول خیابان شمس آبادی به صورت رفت و برگشت، میدان انقلاب تا شمال پل آذر ترافیک سنگین است.
تردد خودروها در طول خیابان چهارباغ بالا، طول خیابان توحید به صورت رفت و برگشت به علت توقفات دوبله، مسیر شمال به جنوب خیابان حکیم نظامی، خیابان دانشگاه از میدان آزادی به سمت سه راهی توحید دانشگاه و حاشیه جنوبی زاینده رود به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.
ظهر امروز در شمال پل فلزی شاهد برخورد یک دستگاه پژو ٢٠٦با یک خودرو پراید بودیم که علت آن گردش خودرو ٢٠٦ از تقاطع بود، در تقاطع هایی که مستقیم رو و گردش مجاز هستند، خودروهایی که گردش می کند باید احتیاط کامل را در نظر داشته باشند زیرا در صورت بروز تصادف مقصر خودرو در حال گردش است.

کد خبر 374683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.