سفر روزانه ۲۵۰ هزار نفر توسط حمل و نقل عمومی

شهردار همدان با بیان اینکه ۲۵۰ هزار نفر سفر در روز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان جابه‌جا می‌شوند، گفت: به دلیل ایمنی معابر و وسایل نقلیه تاکنون حادثه‌ای که منجر به آسیب شود نداشته‌ایم.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی با بیان اینکه ۲۵۵ دستگاه اتوبوس در ۳۶ مسیر شهری و سه هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی در ۶۰ مسیر شهری به شهروندان ارائه خدمت می‌کنند، اظهار کرد: ۲۵۰ هزار نفر سفر در روز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان جابه‌جا می‌شوند و به دلیل ایمنی معابر و وسایل نقلیه تاکنون حادثه‌ای که منجر به آسیب شود نداشتیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری در راستای ایمنی معابر و شهروندان اقدامات مختلفی همچون ایمن‌سازی، آرام‌سازی و روان‌سازی انجام می‌دهد، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵۵ دستگاه اتوبوس در بخش خصوصی و سازمانی در ۳۶ مسیر شهری به شهروندان ارائه خدمت دارند.

شهردار همدان با اعلام اینکه سه هزار و ۵۰۰ تاکسی گردشی و خطی در ۶۰ مسیر شهری فعالیت می‌کنند، افزود: ۲۵۰ هزار نفر سفر در روز توسط ناوگان حمل و نقل عمومی شهر همدان جابه‌جا می‌شوند و با توجه به اقدامات ایمنی صورت گرفته تاکنون هیچ حادثه‌ای که منجر به آسیب عمومی شود نداشتیم.

شهردار همدان با اشاره به کنترل و به‌روزرسانی ناوگان حمل و نقل عمومی تصریح کرد: نصب پل عابر پیاده در شهری با ۲۸ پله برقی و ۱۶ دستگاه آسانسور در راستای ایمن‌سازی معابر و جلوگیری از بروز تصادفات انجام شده است.

صوفی همچنین به نصب دوربین‌های ثبت تخلف و کنترل سرعت تصویری با همکاری پلیس راهور اشاره کرد و گفت: ۴۸ دوربین در شهر وجود دارد که ۳۸ دوربین فعال است و از ۱۰ دوربین کنترل سرعت ۵ دوربین دارای کد تخلف است.

کد خبر 374658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.