۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
بانوان کاشانی صاحب فرهنگ‌سرا شدند

کاشان - شهردار کاشان گفت: ایجاد مراکز فرهنگی زمینه افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، سعید ابریشمی‌راد در مراسم افتتاح فرهنگ‌سرای بانو، اظهار کرد: در حال حاضر شهرداری‌ها از نهادهایی خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل شده تا با اقداماتی فرهنگی و اجتماعی زمینه مشارکت شهروندان در برنامه‌های مختلف را فراهم کند.

وی تصریح کرد: بدون مشارکت مردم انجام فعالیت‌های شهرداری با موفقیت همراه نیست و این مشارکت مردم است که موجب عملکرد متناسب شهرداری و رضایت عمومی شهروندان می‌شود.

شهردار کاشان با توجه به حضور بانوان مبلغه، مربیان ورزشی و بانوان فعال فرهنگی در این مراسم، گفت: از آنجایی که فعالیت‌های شهرداری منحصر به فعالیت‌های عمرانی نیست، حضور و مشارکت بانوان در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در ماموریت‌های مدیریت شهری بسیار تاثیرگذار است.

مرتضی والی‌زاده، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان نیز در این آیین با اشاره به درخواست‌های متعدد برای ایجاد مجموعه‌ای مناسب بانوان در شهر، گفت: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با توجه به این امر و به پیشنهاد شورای اسلامی شهر و شهرداری پس از انجام بررسی‌های لازم و جانمایی مکان مناسب، فرهنگ‌سرای بانو را ایجاد کرد.

وی برگزاری برنامه‌های متنوع از جمله کارگاه‌های فرهنگی اجتماعی، روانشناسی، اجرای مسابقات و نمایشگاه‌های مختلف فرهنگی هنری را از جمله اهداف تاسیس فرهنگ‌سرای بانو برشمرد و افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان دارای یکصد مرکز فرهنگی هنری اجتماعی و ورزشی فعال است.

به گزارش ایمنا، فرهنگ‌سرای بانو در ساختمانی سه طبقه با زیر بنای ۶۸۰ متر مربع در خیابان ۲۲ بهمن کوی بلندیان شهر کاشان افتتاح شد.

کد خبر 374654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.