رضایت مندی ۹۷ درصدی گردشگران از نظافت شهر اصفهان

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت نظافت و پاکیزگی شهر گفت: نظافت و زیبایی شهر اصفهان در سایه زحمات کارگران خدمات شهری بدست آمده و همین زحمات باعث شده زیبایی و نظافت شهر اصفهان در کشور زبانزد باشد.

به گزارش ایمنا، حسین امیری در جمع مدیران خدمات شهری با اشاره به روز کارگر اظهار کرد: کارگران بازوان حرکت جامعه‌ به سوی رشد و شکوفایی هستند و بایستی از این بازوان هنرمند در جهت توسعه و پیشرفت جامعه استفاده کرد.

وی با اشاره به تلاش کارگران برای کسب روزی حلال خاطرنشان کرد: کارگران حوزه خدمات شهری در واقع نماد کار و فعالیت شهرداری و در صف مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند و تلاش و کوشش آنان در انجام امورات مختلف شهری قابل تقدیر است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت نظافت و پاکیزگی شهر تصریح کرد: نظافت و زیبایی شهر اصفهان در سایه زحمات کارگران خدمات شهری به دست آمده و همین زحمات باعث شده زیبایی و نظافت شهر اصفهان در کشور زبانزد باشد به طوریکه در ارزیابی های انجام شده توسط جهاد دانشگاهی، میزان رضایت مردم و گردشگران از نظافت شهر ۹۷ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: به همت و تلاش کارگران زحمت کش حوزه خدمات شهری شهرداری اصفهان به این سمت می‌رویم که زیبایی، پاکیزگی و هویت اصفهان را نه تنها به کشور بلکه به تمام افراد دنیا نشان دهیم.

امیری با اینکه پاکبانان و کارگران باید همواره احساس امنیت شغلی داشته باشند، گفت: در راستای ارتقاء امنیت شغلی و سطح رفاهی کارگران و پاکبانان تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: توجه به پرداخت به موقع حقوق، امنیت شغلی و بیمه پرسنل خدمات شهری باید در رأس امور شهرداری باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه به مناسبت روز کارگر وظیفه قدردانی از کارگران شهرداری اصفهان را بر عهده داریم، افزود: به همین مناسبت از امشب (۱۱ اردیبهشت) به مدت پنج شب جشنی برای کارگران و خانواده‌های آنها تدارک دیده‌ایم تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات آن ها را قدردانی کنیم.

کد خبر 374645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.