اتوبوسرانی اصفهان تجربیات خوبی در اختیارمان گذاشت

قائم مقام و معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: سازمان اتوبوسرانی اصفهان تجربیات خوبی در زمینه قراردادها و نحوه خصوصی‌سازی در اختیار تهران گذاشت و البته این تجربیات می‌تواند اتوبوسرانی تهران را به سمت کاهش هزینه‌ها و بهره‌وری بیشتر اقتصادی سوق دهد.

محمود ترفع در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران اتوبوسرانی تهران و اصفهان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بنا بر تقاضای شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، نشستی مشترک با سازمان اتوبوسرانی اصفهان برقرار و از تجربیات اتوبوسرانی اصفهان به خصوص در زمینه انعقاد قرارداد با بخش خصوصی استفاده شد.

وی با بیان اینکه اتوبوسرانی اصفهان همواره تجربیات خود را با تهران و دیگر شهرهای کشور به اشتراک گذاشته است، افزود: در این نشست تبادل تجربه‌ای میان دو طرف انجام شد تا مدیران اتوبوسرانی دو کلانشهر از نزدیک با دستاوردهای صورت گرفته در این حوزه آشنا شوند.

قائم مقام و معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران عنوان کرد: همچنین در این نشست سازمان اتوبوسرانی اصفهان تجربیات خوبی در زمینه قراردادها و نحوه خصوصی‌سازی در اختیار تهران گذاشت و البته این تجربیات می‌تواند اتوبوسرانی تهران را به سمت کاهش هزینه‌ها و بهره‌وری بیشتر اقتصادی سوق دهد.

وی خاطرنشان کرد: اتوبوسرانی اصفهان دستاوردهای فنی بسیار خوبی از نظر علمی و در حوزه حمل و نقل داشته و در نشست‌های همه کمیسیون‌های اتوبوسرانی اصفهان و تهران از جمله کمیسیون‌های اداری، مالی، فنی و بهره برداری حضور یافته است.

ترفع تاکید کرد: در گذشته نحوه مدیریت اتوبوسرانی‌ در شهرها سنتی بود و چندسالی است که این رویه تغییر کرده و مدیران اتوبوسرانی با تخصص حمل و نقل در این حوزه مشغول به کار هستند.

وی افزود: فعالیت‌ها در حوزه اتوبوسرانی گسترده و تخصصی است بنابراین تبادل تجربیات در بخش‌های مختلف اتوبوسرانی از اهمیت زیادی برخوردار است و اتوبوسرانی در همه شهرها از جمله کلانشهرها و شهرهای متوسط باید مورد توجه قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به همکاری مشترک مالی میان دو شرکت اتوبوسرانی، تاکید کرد: همکاری مشترک مالی به ضوابط داخلی شهرداری‌ها مربوط می‌شود، هر شهر ضوابط مالی خاص خود را دارد و همکاری مشترک مالی در آیین نامه شرکت واحد اتوبوسرانی نیامده است، اما نشست‌های تعاملی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 374644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.