جدال قرمز های لیگ برای حفظ اعتبار

یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر بین دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتور سازی تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر امروز چهارشنبه _ ۱۱ اردیبهشت‌ماه_ بین دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتور سازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

تراکتورسازی در بازی رفت مقابل پرسپولیس نمایش بهتری از تیم تهرانی داشت؛ به پشتوانه همان مسابقه و قدرت بازیکنان، تراکتور سازی به این بازی امیدواراست تا در تقابل با صدرنشین لیگ پیروز میدان باشد.

تراکتور سازی پس از ۳ شکست متوالی، امیدوار است با پیروزی در این دیدار اعتبار خود را بازیابی کند و شاید جورج لیکنز سرمربی تراکتور سازی به معنای واقعی و برای اولین بار وارد قلب هوادارن تراکتور سازی بشود.

تراکتور می‌خواهد در این دیدار دوباره سرش را از آب بیرون بیاورد و مثل یک قهرمان واترپلو که ناگهان تا کمر از آب بیرون می‌آید و از محاصره مدافعان جدا می‌شود، غافلگیرانه توپ زرد را روانه دروازه حریف ‌کند.

پرسپولیس می‌خواهد در این دیدار حداقل به یک امتیاز دست یابد تا در ادامه لیگ فقط به کسب تنها چهار امتیاز برای قهرمانی نیاز داشته باشد. قرمز پوشان پایتخت در ادامه لیگ در تهران با ماشین‌سازی تبریز و در بوشهر با پارس جنوبی بوشهر بازی دارند و با کسب چهار امتیاز می‌توانند در قهرمانی لیگ برتر فوتبال هتریک کنند.

به گزارش ایمنا، جدول عملکرد سه تیم بالا و پایین جدول تا پایان هفته ۲۷ لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

کد خبر 374635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.