بهره‌برداری از ابر پروژه شهر در نیمه نخست سال آینده

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه آهنگ رشد و پیشرفت در پروژه مرکز همایش‌ها به صدا در آمده است، گفت: مدیریت شهری اصفهان در صدد است پروژه‌ بزرگ سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای را تا نیمه نخست سال آینده به اتمام برساند.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اخیرا ۱۰۰ میلیارد تومان قرارداد در پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای با چند پیمانکار برای اجرای پروژه‌های جدیدی همچون سن متحرک، کنکورس و تجهیز پست‌های برق امضاء شده است.

وی با بیان اینکه بررسی مشکلات پیمانکاران با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر بازار انجام و در حال رفع است، افزود: تا نیمه نخست سال آینده پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای تکمیل خواهد شد، البته برای اجرای پروژه‌های تجاری و هتل هنوز اقدامی انجام نشده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: برای بهره‌برداری از سالن اجلاس همکاری بخش خصوصی مورد نظر است تا سرعت بهره‌برداری را بالا ببریم، در این راستا شهرداری اصفهان از سرمایه‌گذاران برای ساخت هتل و مراکز تجاری مرکز همایش‌ها که به‌نوعی تکمیل‌کننده این پروژه است، دعوت به همکاری و مشارکت می‌کند.

وی تاکید کرد: شهرداری اصفهان با توجه به شرایط موجود اقتصادی با استفاده از پتانسیل‌های نقدی و غیرنقدی، املاک، امتیازات و سازمان عمران تلاش می‌کند پروژه‌های عمرانی بزرگ شهر اصفهان را با کیفیت مطلوب اجرا کرده و به پایان برساند.

کد خبر 374633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.