پیشرفت پل اردستانی ۲ درصد جلوتر از برنامه/بر مشکلات غلبه خواهیم کرد

شهردار اصفهان گفت: عملیات احداث پلی که از بزرگراه شهید اردستانی عبور می‌کند، آذرماه سال گذشته آغاز شده که با فعالیت دو شیفته کارگران، در حال حاضر دو درصد از جدول زمان‌بندی جلوتر است.

قدرت الله نوروزی صبح امروز_چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۸_ در حاشیه جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر که در محل سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علیرغم وجود مشکلات، پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی در موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مسیر حدفاصل پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی به سمت دولت‌آباد و جاده فرزانگان تا بهمن‌ماه تکمیل می‌شود و پکیج کاملی برای رفت و آمد شهروندان ایجاد خواهد شد.

شهردار اصفهان تصریح کرد: در پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی اقدامات انجام شده تا قبل از نوروز امسال شش درصد از جدول زمانبندی جلوتر بود و این عدد با توجه به تعطیلی ۱۷ روز ایام نوروز به دو درصد رسیده است.

وی با اشاره به پروژه مجموعه پل‌ها و تقاطع غیرهمسطح نصف‌جهان در مجاورت کارخانه قند، گفت: پس از انجام  آیین کلنگ‌زنی پروژه، اقدامات اجرایی در آن بدون توقف در حال انجام است و پروژه ظرف مدت ۱۸ ماه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد البته اصلاحات جزئی آن در جلسه امروز مطرح شد تا اقدامات لازم انجام شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: این پروژه تا قبل از فعالیت دوره جدید مدیریت شهری اصفهان به دلیل پرداخت نکردن دیون و بعضی دیگر از مشکلات، تقریباً تعطیل شده بود، اما در یک سال گذشته با تلاش‌های بی‌وقفه‌ای که صورت گرفت، تمامی مطالبات پیمانکاران پرداخت و فعالیت با جدیت از سر گرفته شد.

وی با اشاره به پروژه مرکز همایش‌های بین المللی امام خامنه‌ای عنوان کرد: پروژه‌ای که در دوره قبل شهرداری اصفهان، تعطیل و متوقف شده بود، امروز دارای ۲۷ قرارداد با ۲۳ پیمانکار است و ۲۰۰ نفر مهندس، کارشناس و کارگر در آن مشغول فعالیت هستند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه علی‌رغم وجود شرایط اقتصادی سخت، شاهد رونق و پیشرفت کار در پروژه مرکز همایش‌ها هستیم، افزود: با عزمی راسخ با هر مشکلی مبارزه می‌کنیم و بر مشکلات غلبه خواهیم کرد.

کد خبر 374622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.