آغاز بارش‌های رگباری از فردا/ دما ۲ درجه بالا می‌رود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی پایدار بر روی استان طی امروز، گفت: از روز پنجشنبه تا شنبه به دلیل ناپایداری‌های ضعیف بر روی استان برای مناطق غرب، شمال غرب و جنوب استان بارش‌های رگباری و موقت بهاری پیش‌بینی می‌شود.

حجت الله علی عسگریان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی امروز است، اظهار کرد: براین اساس امروز آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی میشود.

وی افزود: از روز پنجشنبه تا شنبه به دلیل ناپایداری‌های ضعیف بر روی استان شاهد افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید و در مناطق غرب، شمال غرب و جنوب استان بارش‌های رگباری و موقت بهاری خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا در بیشتر مناطق یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش خواهد داشت. گفت: بیشینه و کمینه دما در کلانشهر اصفهان به ترتیب ۲۶ و۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش بینی می شود.

وی افزود: بر این اساس خوروبیابانک با دمای ۳۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین و میاندشت با دمای یک درجه سانتی‌گراد سردترین مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده خواهند بود.

کد خبر 374621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.