شوراها در جبران خسارات سیل به کمک دولت بیایند

رییس اسبق شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سیل در مجموع ۳۵ هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرده است که می‌طلبد شوراها در این خصوص به کمک دولت بیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حاج رسولی‌ها شامگاه سه‌شنبه در نشست اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: مدیریت واحد شهری که یکی از دغدغه‌های شوراها بود در نهایت با اصرار فراوان و با موافقت مجلس در کلانشهرها آغاز شد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شوراها باید حافظ نظام شورایی باشند، افزود: وحدت در شوراها امری ضروری است، در دوره‌های گذشته برخی اوقات سرنوشت شهر در دست معاون یک وزیر بود، درحالی که مدیران شهری اصفهان از ظرفیت بسیار بالاتری برخوردار بودند.

رییس اسبق شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به خدمت‌رسانی شهرداری اصفهان به سیل‌زدگان کشور خاطرنشان کرد: سیل در پل‌دختر سه هزار واحد مسکونی را تخریب کرد و اکنون مسئولیت این شهر و روستاهای اطراف آن بر عهده اصفهان گذاشته شده است.

حاج رسولی‌ها با بیان اینکه شهرداری پل‌دختر هنگام سیل توان مدیریت اوضاع را نداشت و دیگر شهرها به کمک آن آمدند، ادامه داد: در مجموع سیل ۳۵ هزار میلیارد تومان خسارت وارد کرده است که می‌طلبد شوراها در این خصوص به کمک دولت بیایند.

کد خبر 374613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.