۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
حواشی شورا بهانه دست کسی ندهد

رییس سابق شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به دلیل وجود حواشی موجود در شورا بود که بهانه دست بهانه جویان داده شد و تعداد اعضای شورای ۲۱ نفره اصفهان کاهش پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی شامگاه سه‌شنبه در نشست اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مردم، خیرین و شهرداری اصفهان در جریان سیل اخیر همانند گذشته خوش درخشیدند، اظهار کرد: اگر این سیل خسارتی داشت، برکاتی نیز داشت که یکی از آن‌ها جاری شدن زاینده‌رود بود که امید است با همت مسئولان، ادامه تونل بهشت‌آباد باعث دائمی شدن این رودخانه فصلی شود.

وی افزود: این سیل همچنین سبب شد مدیران شهری اصفهان توانایی خود را برای مدیریت اینگونه حوادث بسنجند.

رییس دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه کشور باید از توان بخش خصوصی، مردم و شوراها استفاده کند، تصریح کرد: اکنون به قدر کافی در فضای کشور رقابت ناسالم در حاشیه شوراها و موانع بسیاری برای حکومت‌های مردمی وجود دارد بنابراین اگر شوراها نتوانند در میان خود همدلی ایجاد کنند، اقدامات چندان موثری را از سوی آن ها شاهد نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه حواشی نباید موجب آسیب به بدنه شوراها شود و جایگاه این نهاد را مخدوش کند، خاطرنشان کرد: به همین علت و به دلیل وجود حواشی موجود در شورا بود که بهانه دست بهانه جویان داده شد و تعداد اعضای شورای ۲۱ نفره کاهش پیدا کرد.

امینی اضافه کرد: در زمان تصدی‌گری ام در شورای شهر، فرایبورگ، شهر خواهر خوانده اصفهان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت، ۷۶ نفر عضو شورای شهر داشت که این مطلب نشان دهنده ظرفیت بالای مدیریت در آن شهر است.

کد خبر 374609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
    1 0
    سلام. لطفا خبرگزاری ایمنا در مورد دلایل تعلیق آقای مقدری از شورای شهر یه مطلب کامل تهیه کنه و جزیات رو شرح بده که مشکل کار کجا بوده؟ ما شهروندان حق داریم بدونیم فردی که بهش رای دادیم چرا و به چه دلیل از کار معلق شده. لطفا محافظه کاری رو کنار بگذارید و بی پرده با ما مخاطبانتون صحبت کنید. متشکرم
  • حسام IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
    0 0
    به چه حقی فردی رو که با رای مردم انتخاب شده تعلیق کردند؟ اگر مساله ای هست چرا واضح و شفاف برای مردم بیان نمیکنند؟ رای مردم حق الناس است